امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 76280
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 17 دی 1396 - 10:29 | | ارسال توسط :

پایین بودن مصرف کود در مازندران

به گزارش بابل نوین، دلاور حیدرپور رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جمع کارگزاران توزیع کود شیمایی غرب مازندران درشهرستان جهادکشاورزی نوشهر گفت: مصرف کود در بخش کشاورزی اجتناب ناپذیر است وبرای تهیه آن یارانه پرداخت می شود تا با مصرف آن کمیت و کیفیت تولید افزایش یابد. وی با بیان اینکه محدودیتی درتامین کود شیمیایی […]

به گزارش بابل نوین، دلاور حیدرپور رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جمع کارگزاران توزیع کود شیمایی غرب مازندران درشهرستان جهادکشاورزی نوشهر گفت: مصرف کود در بخش کشاورزی اجتناب ناپذیر است وبرای تهیه آن یارانه پرداخت می شود تا با مصرف آن کمیت و کیفیت تولید افزایش یابد.

وی با بیان اینکه محدودیتی درتامین کود شیمیایی وجودندارد، افزود: کارگزاران نسبت به ترویج مصرف کود شیمیایی تلاش کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بابیان اینکه مصرف کودشیمیایی در مازندران از میانگین کشوری پایین تراست، گفت: برگزاری کارگاه های اموزشی مصرف کود شیمیایی و نقش تغذیه در تولیدات کشاورزی با حضور محققین مرکز تحقیقات وهمکاری شرکت خدمات حمایتی تاکید کرد.

حسن پورمقدم مدیرجهاد کشاورزی شهرستان نوشهر نیز در این نشست با اشاره به اهمیت نهاده های کشاورزی وبخصوص انواع کودهای کشاورزی در افزایش تولیدات زراعی و باغی منطقه ،گفت: از نظر تأمین و توزیع کود در منطقه مشکل خاصی وجود ندارد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.