امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 50759
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 15 اسفند 1395 - 21:31 | | ارسال توسط :

پا در رکاب ولایت بودن راه نجات ملت ما است

به گزارش بابل نوین،رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بهترین درس تربیتی سالهای دفاع مقدس پا در رکاب ولایت بودن است؛ چرا که این راه، راه نجات ملت ما است. به گزارش ایسنا، سردار غلامحسین غیب‌پرور طی سخنانی در مراسم گردهمایی دست‌اندرکاران و خادمان راهیان نور که در محل ساختمان سازمان بسیج مستضعفین، برگزار شد، با […]

به گزارش بابل نوین،رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بهترین درس تربیتی سالهای دفاع مقدس پا در رکاب ولایت بودن است؛ چرا که این راه، راه نجات ملت ما است.

به گزارش ایسنا، سردار غلامحسین غیب‌پرور طی سخنانی در مراسم گردهمایی دست‌اندرکاران و خادمان راهیان نور که در محل ساختمان سازمان بسیج مستضعفین، برگزار شد، با بیان اینکه شهیدان ما سمبل واقعه بزرگ دفاع جانانه یک ملت مظلوم از حیثیت، مکتب و باورشان هستند، گفت: ۸ سال دفاع مقدس شکلی ظاهری و شکلی باطنی دارد که ما باید بیشتر به باطنش بپرداریم؛ چرا که متن دفاع مقدس مالامال از ایثار و فداکاری است و در هیچ جای تاریخ مگر در واقعه کربلا نمی‌توانید مشابه آن را پیدا کنید.

وی افزود: برای زنده نگه داشتن یاد شهدای دفاع مقدس، خادمان راهیان نور دو وظیفه دارند که یکی توصیف جنگ و عملیات‌هاست و وظیفه دیگر نیز نقش تربیتی است که باید به جوان‌ها گفته شود.

غیب‌پرور با بیان اینکه بهترین درس تربیتی دفاع مقدس، پا در رکاب ولایت بودن است، اظهار کرد: این راه نجات ملت ماست و ما باید به نسل جوان که جنگ را ندیده اما فطرت پاکی دارد، بگوییم که نسل دوران دفاع مقدس چگونه از کشور دفاع کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان اظهار کرد: مهمترین الگوی تربیتی سیره شهیدان ماست که ما باید این روش زندگی را برای جوانان بازگو کنیم./ز

ایسنا

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.