امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 63295
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 19 مرداد 1396 - 12:40 | | ارسال توسط :

پرداخت وام ضروری به همه بازنشستگان متقاضی

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت وام ضروری 3 میلیون تومانی به همه 250 هزار نفر از بازنشستگان کشوری متقاضی خبر داد.

به گزارش بابل نوین، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، عباس رشیدی، اظهار داشت: با پرداخت دهمین مرحله از مراحل وام ضروری ۳ میلیون تومانی به بازنشستگان کشوری، تمام ۲۵۰ هزار نفر متقاضی، این تسهیلات را دریافت کردند.
رشیدی با بیان اینکه بیش از ۴۱۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوری، متقاضی وام ضروری سال ۹۵ بودند، گفت: با توجه به اعتبار این وام که ۷۵۰ میلیارد تومان از سوی بانک صادرات ایران تعیین شده بود، ۲۵۰ هزار نفر به صورت قرعه کشی و با در نظر گرفتن اولویت بازنشستگانی که از این تسهیلات استفاد نکرده بودند، مشخص و در ۱۰ مرحله تمام این عزیزان موفق به دریافت وام شدند.
وی قرض الحسنه بودن این تسهیلات و محدودیت های اعتباری بانک را دلیل مرحله بندی شدن پرداخت وام عنوان کرد و افزود: پرداخت این تسهیلات از دی ماه سال گذشته آغاز شد و مرداد ماه امسال با همکاری بانک عامل، پرداخت وام به تمامی ۲۵۰هزار نفر بازنشسته کشوری متقاضی، به پایان رسید.
رشیدی اظهار کرد: قرار است، با همکاری بانک صادرات ایران، ارائه تسهیلات وام قرض الحسنه به بازنشستگان کشوری برای سال ۹۶ نیز با اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد تومان، به ارزش ۴ میلیون تومان، به ۳۰۰ هزار متقاضی پرداخت شود. /ص

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.