امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 50330
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 11 اسفند 1395 - 11:05 | | ارسال توسط :

پرواز مستقیم از مازندران به ایروان

مسیر پروازهای جدید ساری- ایروان و ساری- تبریز در فرودگاه ساری برقرار می‌شود.

به گزارش بابل نوین، سعداله وطن‌خواه مدیرکل فرودگاه‌ های مازندران با اشاره به افزایش۲۱ درصدی پروازهای این فرودگاه گفت: پرواز شرکت هواپیمایی در مسیر ساری – تبریز روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته به سایر پروازهای داخلی این فرودگاه اضافه شد.

وی با بیان اینکه فرودگاه ساری با وجود امکانات و تجهیزات لازم فرودگاهی برای افزایش پروازهای داخلی و خارجی ظرفیت لازم را دارد، افزود: خط پروازی ساری – ایروان از ۲۸ اسفندماه امسال به صورت رفت روزهای شنبه، چهارشنبه و یکشنبه و برگشت روزهای چهارشنبه، یکشنبه و پنجشنبه هر هفته از فرودگاه ساری برقرار خواهد شد.

وطن‌خواه با اشاره به پتانسیل گردشگری و استقبال مردم از چشم‌اندازهای طبیعی استان و ضرورت توسعه خدمات حمل‌ونقل هوایی، گفت: پروازهای مسیر مشهد- نوشهر روزهای یکشنبه و پنجشنبه هر هفته برقرار است که در ایام نوروز در این مسیر پروازهای روزهای سه شنبه هم اضافه شد.

وی گفت: پروازهای رامسر- تهران درایام نوروز به ۲ تا ۳ پرواز افزایش خواهد یافت و پروازهای رامسر- مشهد هم از ششم فروردین دو بار در هفته برقرار می شود.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با بیان اینکه رفع موانع فیزیکی اطراف فرودگاه زمینه افزایش طول باند و توسعه فرودگاه ساری و دیگر فرودگاه‌های استان را فراهم می سازد، گفت: اصلی‌ترین برنامه در بحث فرودگاه‌های استان، کمبود اراضی برای اجرای طرح توسعه فرودگاه‌ها است که امیدواریم با همکاری مقامات استانی و تملک اراضی پیرامونی و رفع موانع پروازی، زمینه توسعه پروازها را در فرودگاه استان فراهم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.