امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 76235
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 16 دی 1396 - 12:55 | | ارسال توسط :

پورابراهیمی مطرح کرد: نگاه منفی بهارستان نشینان به افزایش نرخ آب و برق

به گزارش بابل نوین، افزایش قیمت آب و برق در کمسیون تلفیق رد شد. محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مخالفت کمیسیون تلفیق با افزایش قیمت آب و برق در سال آینده اظهار کرد: پیشنهاد افزایش قیمت آب و برق در کمیسیون تلفیق با مخالف اعضا مواجه شده است و باید […]

به گزارش بابل نوین، افزایش قیمت آب و برق در کمسیون تلفیق رد شد.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مخالفت کمیسیون تلفیق با افزایش قیمت آب و برق در سال آینده اظهار کرد: پیشنهاد افزایش قیمت آب و برق در کمیسیون تلفیق با مخالف اعضا مواجه شده است و باید منتظر ماند که این موضوع در صحن علنی مجلس اعلام شود.

نماینده مردم کرمان تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود که نگاه مجلس و کمیسیون‌ها به افزایش قیمت حامل‌های انرژی و آب و برق منفی باشد.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه دولت درآمد‌های وزارت نیرو را از اجرای هدفمندی یارانه پرداخت نکرده است، افزود: فقدان پرداخت و وصول مطالبات؛ مشکل اصلی وزارت نیرو است نه قیمت آب و برق. دولت باید مطالبات وزارت نیرو را از قانون اجرای هدفمندی یارانه ها پرداخت کند تا بودجه لازم برای این وزارتخانه تامین شود.

وی در خاتمه یادآور شد: قیمت آب و برق تا پایان برنامه ششم توسعه باید واقعی شود و با توجه شرایط اقتصادی کشور این افزایش قیمت در سال آینده به صلاح کشور نیست.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.