امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 70172
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 22 آبان 1396 - 17:15 | | ارسال توسط :

پوشش حماسه اربعین با تلاشی همه جانبه صورت گرفت

به گزارش بابل نوین، علی عسکری رئیس رسانه ملی با حضور در استودیوی عصر سازمان هنری رسانه‌ای اوج، از تلاش و زحمات این سازمان قدردانی کرد. عسکری در بازدید از این استودیو، با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های رسانه‌ای ایام اربعین گفت: امسال دوستان و همکاران ما قبل از ایام اربعین جلسات متعددی برای برنامه‌ریزی […]

به گزارش بابل نوین، علی عسکری رئیس رسانه ملی با حضور در استودیوی عصر سازمان هنری رسانه‌ای اوج، از تلاش و زحمات این سازمان قدردانی کرد.

عسکری در بازدید از این استودیو، با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های رسانه‌ای ایام اربعین گفت: امسال دوستان و همکاران ما قبل از ایام اربعین جلسات متعددی برای برنامه‌ریزی داشتند که مهمترین نتیجه برای ایام اربعین امسال با توجه به اشتیاق و شور و شوق وصف ناپذیر مردم نسبت به امام حسین (ع) ایجاد نظم پیاده روی اربعین بود.

رئیس رسانه ملی در ادامه به ۳ برنامه ویژه در ایام اربعین اشاره کرد و اظهار داشت: سازمان اوج امسال با سه برنامه موفق «پیاده آمده‌ایم»، «اقیانوس آرام» و «مخاطب خاص»، مأموریت ویژه‌ای در این زمینه داشت که هر سه کار از تولیدات ارزشمند و تأثیرگذار رسانه ملی در ایام اربعین بود.

علی عسکری گفت: نکته کلیدی و ویژه‌ای که در برنامه‌سازی سازمان اوج در ایام اربعین بود، حضور برنامه سازان در کربلای معلی و نمای زیبا از حرم ابا عبدالله بود که تأثیرگذاری این برنامه‌ها را دو چندان کرده بود.

وی ادامه داد: امروز که این استودیو را از نزدیک مشاهده کردم به سختی‌ها و دشواری‌های برپایی چنین فضایی در جوار مرقد امام حسین (ع) بیشتر آشنا شدم و جا دارد به مسئولین و دست اندرکاران برنامه سازی در سازمان اوج خدا قوت بگویم.

علی عسکری در پایان اظهار امیدواری کرد: در حوزه مستندسازی شاهد کارهای قوی‌تری برای نشان دادن عظمت اربعین باشیم و معتقدم هنوز کاری در سطح بالا که بتواند ابعاد مختلف این حماسه پرشکوه را نشان دهد، انجام نداده‌ایم که جا دارد مستندسازان و فیلم‌سازان کشور محصولات بهتر و با استانداردهای جهانی در خصوص پیاده روی اربعین تولید کنند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.