امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 80259
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 23 اسفند 1396 - 11:02 | | ارسال توسط :

چهارشنبه سوری آرام در مرکز مازندران

به گزارش بابل نوین، کلانتری مدیر عامل سازمان آتش نشانی ساری گفت: در چهارشنبه آخر سال ۲۸ مورد حادثه مرتبط با چهارشنبه سوری گزارش شد که بیشتر آن مربوط به آتش سوزی ضایعات و لاستیک در حجم کم بوده است. وی افزود: آتش نشانی ساری ضمن شناسایی نقاط پر خطر، با استقرار خودرو‌های آتش نشانی در […]

به گزارش بابل نوین، کلانتری مدیر عامل سازمان آتش نشانی ساری گفت: در چهارشنبه آخر سال ۲۸ مورد حادثه مرتبط با چهارشنبه سوری گزارش شد که بیشتر آن مربوط به آتش سوزی ضایعات و لاستیک در حجم کم بوده است.

وی افزود: آتش نشانی ساری ضمن شناسایی نقاط پر خطر، با استقرار خودرو‌های آتش نشانی در این نقاط در چهارشنبه سوری نسبت به تامین ایمنی و در صورت بروز حادثه آتش سوزی نسبت به اطفای حریق اقدام کرده است.

کلانتری گفت: آتش نشانی ساری با ۶ ایستگاه و استقرار ۱۰ دستگاه خودرو در نقاط مختلف شهر و همچنین ۹ گشت سیار در این روز جهت عملیات اطفای حریق و خدمت رسانی برای تامین ایمنی شهروندان اقدام لازم انجام داده است.

وی نصب بنر در شهر، برپایی نمایشگاه آتش نشانی و کمپین چهارشنبه سوزی ممنوع، اعزام کارشناسان و مربیان سازمان جهت آموزش مدارس و همکاری با صدا و سیمای مرکز مازندران در تهیه برنامه و مصاحبه‌ های رادیو و تلویزیونی را از جمله اقدامات مهم پیشگیرانه این سازمان برشمرد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی ساری از همکاری و مشارکت شهروندان در تحقق شهر ایمن قدردانی کرد و افزود: بدون مشارکت شهروندان دست یافتن به این امر ناممکن است و از همه شهروندانی که به توصیه‌ های ایمنی آتش نشانی توجه می‌ کنند، تشکر کرد.

/باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.