امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 81193
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 20 فروردین 1397 - 15:27 | | ارسال توسط :

چگونگی پرداخت مطالبات فرهنگیان بررسی شد

دبیر کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به جلسه مشترک این کمیسیون با وزیر آموزش و پرورش، گفت: در این جلسه چگونگی پرداخت مطالبات فرهنگیان، نحوه جذب معلمان و تدوین زیرنظام‌های سند تحول بررسی شد.

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه روز گذشته کمیسیون آموزش با وزیر آموزش و پرورش، اظهار داشت: چند محور در این جلسه بررسی شد.

وی ادامه داد: بخشی مربوط به مطالبات فرهنگیان بود که قسمتی از آن پرداخت شده و بخش دیگر آن هنوز پرداخت نشده و باید پرداخت شود.

دبیر کمیسیون آموزش مجلس افزود: نحوه جذب معلمان موضوع دیگری بود که مطرح شد و اعضای کمیسیون سئوالات و ایراداتی داشتند که مطرح کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سلیمی بیان داشت: سند تحول بنیادین یکی دیگر از موضوعات مطرح شده بود؛ چراکه هنوز زیرنظام‌های این سند تدوین نشده است و بعد از گذشت ۶ سال، آموزش و پرورش باید توضیح دهد که چرا در این خصوص کم کاری کرده است.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش برنامه‌های خوبی را پیگیری می‌کند اما واقعیت این است که آیا برنامه‌ها بازتاب دهنده یک پنجم برنامه ششم در سال ۹۷ هست؟؛ ضمن اینکه نقطه تماس برنامه‌ها با برنامه ششم توسعه چیست؟

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.