امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 61468
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 25 تیر 1396 - 22:17 | | ارسال توسط :

کابینه دوازدهم باید توان اجرای برنامه‌ ششم و سیاست‌های کلی را داشته باشد

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: مهم برای ما کابینه پویا و متخصص است تا پاسخگوی برنامه‌های دولت و سیاست‌های کلی باشد.

به گزارش بابل نوین، محمدرضا عارف رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان پیرامون تغییرات در کابینه یازدهم اظهار داشت: انجام تغییرات در کابینه به شخص رییس جمهور بستگی دارد تا به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: مهم برای ما یک کابینه پویا، بانشاط و متخصص است که بتواند پاسخگوی مطالبات مردم باشد و برنامه‌های دولت و برنامه‌ ششم توسعه و سیاست‌های کلی را اجرایی کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پیرامون دیداری که در روزهای گذشته با آقای روحانی داشت گفت: دیدار من با رییس جمهور شخصی بود و بحث‌های کلی پیرامون کشور و دولت مطرح شد و وارد مصادیق نشدیم.

وی با اشاره به برخی انتقاداتی که به شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان مطرح است تصریح کرد: انتقاد امری طبیعی است، ولی باید متوجه بود که انتقاد جنبه شخصی پیدا نکند، وقتی یک پیروزی حاصل شد باید در حفظ و تداوم آن تلاش کرد و انتقادات نباید پیروزی های اخیر را تحت تأثیر قرار دهد.

رئیس بنیاد امید ایرانیان افزود: مبنا این بوده که با انتقاد و ارزیابی هربار بهتر از گذشته گام برداریم و به همین منظور در‌های ارزیابی و نقد را باز گذاشتیم و از نخبگان تقاضا کردیم که اظهار نظر کنند تا با اصلاح روند، گام‌های بعدی را محکم‌تر برداریم.

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان در پاسخ به این سوال که پیشنهادی برای تشکیل کابینه دارید، خاطر نشان کرد: با تعاملی که با دولت خواهیم داشت نظراتمان را مطرح می‌کنیم./ص

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.