امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 84547
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار ویژه, سخن سردبیر, سیاسی تاریخ انتشار : 02 آذر 1397 - 12:57 | | ارسال توسط :

کارآمدی نظام اسلامی زمانی است که اندیشه‌های آن محقق شود/نگاه مدیران جامعه انقلابی باشد

جانشین ریاست مرکز هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج در بابل گفت: نتیجه تعامل با دنیا از نظر تکنوکرات‌ها روزگار امروز ماست، اگر نگاه مدیران جامعه انقلابی باشد ثمره‌اش وضعیت امروز جامعه ما نیست و کارآمدی نظام اسلامی زمانی است که اندیشه‌های آن انجام و محقق شود.

به گزارش بابل نوین، داوود گودرزی در همایش”جهادکبیر” در جمع اعضای هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج اقشاری شهرستان بابل با اشاره به دستاوردهای بسیج و ۴۰ سال اقتدار انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز باید با بررسی تحلیلی و درست موفقیت‌ها و مشکلات کشور به اینجا برسیم که علت عقب ماندگی و مشکلات چیست، باید چه کرد و در کنار آن پیشرفت‌ها چه بود، چگونه و از چه مسیری محقق شد.

وی افزود: دشمن در زمینه هسته‌ای تمام تلاشش را کرد تا ما وارد باشگاه هسته‌ای جهان نشویم اما این تلاش انقلابی و نگاه ولایی بود که دانشمندان ما را با دیدگاه بسیجی به سمت کسب دانش هسته‌ای سوق داد.

جانشین ریاست مرکز هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج کشور ادامه داد: اگر حرف حق زده شود چون سنت الهی است حتما در مخاطب اصلی اثر می‌گذارد و جوانان از این دسته هستند که به‌راحتی حرف حق را می‌پذیرند پس اگر شما به‌عنوان اعضای هیات‌های اندیشه‌ورز به درستی درک کنید که انقلاب و اسلام چیست خود‌به‌خود در ضمیر ناخودآگاه مخاطبین شما هم اثر می‌گذارد.

این مسئول تصریح کرد: برای آنکه بفهمیم ریشه مشکلات کجاست باید دقت‌نظر بیشتری در ابعاد داخلی و خارجی داشته باشیم و نتیجه تعامل با دنیا از نظر برخی تکنوکرات‌ها روزگار امروز ماست، اگر نگاه مدیران جامعه انقلابی باشد ثمره‌اش وضعیت امروز جامعه ما نیست.

گودرزی گفت: ما از سال ۵۹ تحریم هستیم و ربطی به هسته‌ای ندارد پس چرا آقایان همه چیز را با تحریم‌ها گره می‌زنند، حتما جریان ضد انقلاب در جامعه وجود دارد که این اتفاقات می‌افتدو البته آمریکا هم در این مشکلات اثر دارد ولی از عوامل داخلی دشمن نباید بگذریم.

وی با اشاره به نگاه رهبری به جریانات موجود در کشور گفت: حضرت آقا به‌درستی فرمودند که ما در کشور دو جریان اصلی داریم فارغ از اصولگرا و اصلاح‌طلب که باید به آن توجه اصلی شودو آن هم جریان انقلابی و غیرانقلابی است که مبانی فکری و ویژگی‌های شخصیتی آن‌ها معلوم و عملکردشان هم مورد قضاوت مردم قرار دارد.

جانشین ریاست مرکز هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج اذعان کرد: در جاهایی که حرف امام(ره) و رهبری را گوش کردیم و انقلابی عمل کردیم موفق بودیم و این ابعاد داخلی و خارجی ندارد همه جا این موفقیت حاصل شد اما این را باید بپذیریم که خیلی از اصول قانون اساسی و اندیشه‌های رهبری را هنوز نتوانستیم محقق کنیم و یکی از کارهایی که من و شما باید اصلاح کنیم اصلاح رفتار انتخاباتی ماست، کارآمدی نظام اسلامی زمانی است که اندیشه‌های آن انجام و محقق شود.

گودرزی ادامه داد: هرکسی در این کشور می‌خواهد کار کند باید متعهد به نظام باشد، به فرمایشات رهبری و امام نگاه کنیم متوجه خواهیم شد جریان انقلابی بسیار قوی است و اتفاقا علت اصلی جنگ آمریکا با ما همین موضوع استقلال طلبی جریان انقلابی است، آن‌ها به‌دنبال تغییر ذائقه مردم و سبک زندگی هستند و در نهایت به‌دنبال جداسازی مردم از حاکمیت، البته این شدنی نیست.

این استاد دانشگاه یادآور شد: در مسیر جداسازی مردم از حاکمیت، آخرین سناریو آمریکا به راه‌اندازی جنگ اقتصادی و روانی همراه با ایجاد شایعات و شبهات است که عناصر انقلابی با تبیین خطرات باید مواظب آفت‌های این‌گونه انقلاب‌ستیزان باشیم.

جانشین ریاست مرکز هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج در پایان گفت: رهبری نکته مهمی را فرمودند که مواظب ارتجاع مسئولان که دوری از ارزش‌ها و آرمان‌هاست و نبودن مردم در صحنه که همان عدم بصیرت معنا پیدا می‌کند باشیم، باید واقعیت جامعه را درست دید و بصیرت داشت.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.