امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56708
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 20 اردیبهشت 1396 - 14:51 | | ارسال توسط :

کاندیدا‌ها در مناظره باید به نقد‌های یکدیگر پاسخ‌های منطقی بدهند

به گزارش بابل نوین، “علی محمد غریبانی” دبیر کل انجمن اسلامی مهندسان ایران درباره طرح وعده‌های نامزدهای ریاست جمهوری در سومین مناظره اظهار داشت: بهتر است در مناظره پایانی که محوریت آن اقتصادی است وعده هایی داده شود که قابلیت اجرا داشته باشد و حقوق شهروندی رعایت شود. وی افزود: کاندیدا‌ها باید برنامه‌های اصولی را در […]

به گزارش بابل نوین، “علی محمد غریبانی” دبیر کل انجمن اسلامی مهندسان ایران درباره طرح وعده‌های نامزدهای ریاست جمهوری در سومین مناظره اظهار داشت: بهتر است در مناظره پایانی که محوریت آن اقتصادی است وعده هایی داده شود که قابلیت اجرا داشته باشد و حقوق شهروندی رعایت شود.

وی افزود: کاندیدا‌ها باید برنامه‌های اصولی را در جهت حل مشکلات اقتصادی و اولویت‌های مردم ارائه دهند چرا که تن‌ها برنامه‌های مدون و اصولی است که جهت رأی ملت را مشخص می‌کند. مردم قدرت درک و فهم دارند و بر اساس این فاکتور کاندیدای مورد نظرشان را انتخاب می‌کنند.

غریبانی تصریح کرد: تلاش کاندیدا‌ها در آخرین مناظره باید این باشد که به نقد‌ها و سخنان یکدیگر پاسخ‌های منطقی بدهند و به جای ان که سوء ظن داشته باشند به دنبال راه حلی مناسب برای مشکلات اقتصادی کشور باشند و فضا را از حالت حمله و ایراد گیری‌های بی مورد خارج کنند.

وی بیان داشت: فضای منظره باید نسبت به دو مناظره پیشین تلطیف شود و بنده شخصا در مناظره سوم انتظار یک برخورد منطقی‌تر از کاندیدا‌ها را دارم.

دبیر کل انجمن اسلامی مهندسان ایران خاطر نشان کرد:اگر از کاندیدایی خطا و یا قصوری سر زده است دلیل نمی‌شود که آن شخص آلوده باشد و یا بخواهد به واسطه این خطا مورد حمله قرار گیرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.