امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 53559
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 15 فروردین 1396 - 12:49 | | ارسال توسط :

کاهش جرایم در نوروز/ آمادگی پلیس برای مقابله با تهدید احتمالی داعش

رییس پلیس پایتخت از کاهش انواع جرایم در ایام نوروز خبر داد و گفت که در اکثر حوزه ها با کاهش روبرو بوده‌ایم.

به گزارش بابل نوین، سردار حسین ساجدی‌نیا در حاشیه مراسم تشییع دو شهید پلیس پایتخت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: در ایام نوروز ایستگاه‌های متعدد پلیس و ایستگاه‌های ایست بازرسی در نقاط مختلف تهران دایر شده بود که در یکی از ایستگاه‌های ایست بازرسی ماموران که به سرنشینان یک خودروی سواری مشکوک شده و دستور توقف صادر کردند اما این افراد با تمرد از دستور پلیس پا به فرار گذاشتند که در عملیات تعقیب و گریز میان پلیس و مجرمان، دو مامور ما به نام‌های محسن طهماسبی و مجید خدابنده‌لو به درجه رفیع شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه مجرمان توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند، گفت: این افراد دارای سابقه بوده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

کاهش ۳۵ درصدی شرارت و تصادفات فوتی در پایتخت

رییس پلیس پایتخت در پاسخ به سوالی درباره وضعیت امنیتی پایتخت در نوروز خاطرنشان کرد: در ایام نوروز در اکثر آیتم‌ها با کاهش روبرو بودیم. در حوزه سرقت افزایش چندانی نداشتیم، در شرارت ۲۵ درصد و در تصادفات فوتی نیز ۳۵ درصد کاهش داشته‌ایم که البته در آمار تصادفاتی جرحی و خسارتی نیز در ایام نوروز به همین نسبت کاهش را نسبت به مدت مشابه پارسال داشته‌ایم.

ساجدی‌نیا اضافه کرد: ایستگاه‌های ایست بازرسی که در ایام نوروز در سطح شهر دایر شده بود، برای حفظ و تامین امنیت شهروندان بود.

واکنش به تهدید داعش

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به سوال دیگر درباره تهدید دیگر داعش اظهار کرد: در این مورد چیز جدیدی به گوش ما نرسیده است، اما ما همواره آمادگی‌های لازم را داشته و پیش‌بینی‌ها را نیز در این خصوص انجام داده‌ایم. مردم نیز بدانند که پلیس آمادگی کافی داشته و اجازه هیچ‌گونه اقداماتی را نخواهد داد./ص

ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.