امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 81816
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1397 - 18:05 | | ارسال توسط :

کاهش ناچیز نرخ مرغ در بازار/ قیمت به ۸۲۰۰ تومان رسید

به گزارش بابل نوین، مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی ازکاهش ۱۰۰ تومانی نرخ  مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۵ هزار و ۳۰۰ تومان، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه ۷ هزار و ۴۰۰ تومان، توزیع درب واحد های صنفی ۷ هزار و ۵۵۰ و […]

به گزارش بابل نوین، مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی ازکاهش ۱۰۰ تومانی نرخ  مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۵ هزار و ۳۰۰ تومان، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه ۷ هزار و ۴۰۰ تومان، توزیع درب واحد های صنفی ۷ هزار و ۵۵۰ و خرده فروشی ۸ هزار و ۲۰۰ تومان است.

به گفته وی؛ نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر ۷ هزار و ۲۰۰ و ران مرغ بدون کمر برابر  با قیمت مرغ ۸ هزار و ۲۰۰ تومان است.

باکری با اشاره به نرخ سایر مشتقات افزود: همچنین نرخ هر کیلو سینه با کتف ۱۳ هزار، سینه بدون کتف ۱۴ هزار و فیله مرغ ۱۶ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی ادامه داد: نرخ هر کیلو مرغ بسته به روزهای عرضه و وضعیت عرضه و تقاضا از ۸ هزار و ۱۰۰ تا ۸ هزار و ۵۰۰ تومان در نوسان است.

وی نرخ واقعی هر کیلو مرغ زنده ۶ هزار تومان و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی ها ۹ هزار تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به افزایش شدید نرخ نهاده های دامی و متضرر شدن مرغداران، اظهاراتی مبنی بر افزایش نرخ مرغ در آستانه ماه رمضان است که با وجود ذخایر مناسب شرکت پشتیبانی امور دام این امر اتفاق نخواهد افتاد.

/باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.