امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 53638
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 16 فروردین 1396 - 11:05 | | ارسال توسط :

کاهش ۳۳ درصدی تصادفات منجر به فوت در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران با تاکید بر ارتقای امنیت در نوروز امسال، گفت: حوادث رانندگی منجر به فوت در مازندران 33 درصد کاهش یافت.

به گزارش بابل نوین به نقل از بلاغ، سردار سیدمحمود میرفیضی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آغاز رزمایش طرح نوروزی پلیس، طرح برقراری نظم و امنیت تعطیلات نوروز ۹۶ در سطح استان اجرایی شد.

وی با اشاره به کاهش ۳۳ درصدی حوادث رانندگی منجر به فوت در سطح استان، از کاهش ۴۲ درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی خبر داد.

فرمانده انتظامی مازندران از کاهش حوادث رانندگی منجر به فوت و کاهش ۹ درصدی مصدومان حوادث رانندگی در این مدت خبر داد و افزود: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و ارتقا فرهنگ ترافیک نقش موثری در کاهش حوادث رانندگی داشته اشت.

میرفیضی با اشاره به میزان تردد خودروها در محورهای درون استانی، از ثبت بیش از ۳۵ میلیون تردد در نوروز امسال خبر داد و تصریح کرد: در محورهای شش‌گانه بیش از یک میلیون و ۵۶۵ تردد در این مدت به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به میزان اقامت مسافران در استان، از ثبت بیش از ۱۲ میلیون و ۶۱۱ هزار نفر شب اقامت در مراکز اقامتی استان خبر داد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به کاهش وقوع جرائم در سطح استان در طرح نوروزی پلیس، از افزایش ۸ درصدی کشفیات جرائم در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از ۱۳۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد افزایش داشته است.

میرفیضی در پابان از تماس ۲۹ هزار شهروند و مسافران نوروزی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان طی این مدت خبر داد و گفت: بیش از ۹ هزار تماس عملیاتی شد./ص

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.