امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 70360
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 24 آبان 1396 - 18:36 | | ارسال توسط :

کشف‌و دستگیری بی‌سابقه عاملان تولید موادافیونی با ارزش میلیاردی توسط سپاه بابل

فرمانده سپاه بابل از دستگیری عاملان تولید موادمخدر با ارزش میلیاردی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش بابل نوین، سرهنگ مرتضی رمضانی در گفت‌و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: سربازان امام‌زمان(عج) در مجموعه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بابل با کار اطلاعاتی چند ماهه موفق شدند عاملان پرورش‌دهنده ۱۵۰ اصله درخت ماری‌جوانا(گراس) را در بابل شناسایی‌و دستگیر کردند.

وی افزود: در این عملیات دو کیسه گل خشکیده گراس، ۱۰۰ درخت گراس خشک و ۵۰ اصله درخت‌تر از این ماده افیونی را که ارزش آن میلیاردی تخمین زده می‌شود کشف شد.

فرمانده سپاه بابل ادامه داد: عاملان تولید موادمخدر بعد از شناسایی دستگیر و بعد از تکمیل پرونده جهت سایر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی می‌شوند.

این مسئول ارشد نظامی شهرستان بابل تصریح کرد: سربازان ولایت فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان جهت حفظ انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها بر حسب نیاز ورود پیدا می کنند و با گذشتن از جان خود سعی در تامین امنیت‌و برطرف کردن مشکلات آحاد جامعه دارند.

سرهنگ رمضانی در پایان گفت: ناحیه مقاومت بسیج بابل با تمام امکانات خود از اطلاعات قابل ارزش که نشان‌دهنده دغدغه مردم در پای انقلاب اسلامی است استقبال می‌کند و در این مسیر از همه ظرفیت‌های خود در جهت کمک به سایر دستگاه‌های امنیتی انتظامی بهره خواهد برد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.