امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 80086
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 18 اسفند 1396 - 11:48 | | ارسال توسط :

هشدار مدیریت بحران مازندران به فعالان دریایی و صیادان

به گزارش بابل نوین، علی اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به تغییر جریانات جوی در استان از امشب گفت: بر اساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران به دلیل استقرار جریانات گرم جنوبی امروز و امشب شاهد افزایش دما و در دامنه‌ها و ارتفاعات استان و باد گرم نسبتا شدید خواهیم بود. وی […]

به گزارش بابل نوین، علی اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به تغییر جریانات جوی در استان از امشب گفت: بر اساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران به دلیل استقرار جریانات گرم جنوبی امروز و امشب شاهد افزایش دما و در دامنه‌ها و ارتفاعات استان و باد گرم نسبتا شدید خواهیم بود.

وی افزود: افزایش دمای روز جمعه قابل ملاحظه بوده و بیشینه دما در برخی شهر‌های مرکزی و شرقی استان تا ۳۰ درجه پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه از جمعه شب با تغییر جریانات و شمالی شدن آن ابتدا شاهد وزش باد شدید و ابرناکی آسمان همراه با بارندگی خواهیم بود، گفت: روز شنبه ضمن تداوم بارندگی، دمای هوا بین ۸ تا ۱۵ درجه نسبت به روز جمعه کاهش می‌یابد و دریا در این مدت مواج است.

احمدی افزود: فعالیت‌های دریایی در سواحل استان مازندران فردا متوقف شود.

وی به شهروندان و مسافران توصیه کرد: به دلیل گرم شدن هوا همراه با وزش باد شدید از روشن کردن آتش در حاشیه جنگل‌ها و مراتع خودداری کرده در غیر این‌صورت نسبت به خاموش کردن کامل آن اقدام و محل را ترک کنند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: مسافران در هنگام تردد در محور‌های مواصلاتی اصلی و فرعی استان به ویژه در هنگام شب و بارندگی ضمن رعایت نکات ایمنی و کسب اطلاعات ادامه مسیر دهند.

احمدی افزود: انجام تمامی فعالیت‌های دریایی در هنگام مواج بودن دریا در امشب و فردا خودداری شود.

وی گفت: به نیرو‌های امدادی و خدماتی توصیه می‌شود ضمن آماده سازی تجهیزات و ماشین‌آلات امدادی، آمادگی لازم جهت هر گونه عملیات امداد و نجات و خدمات‌رسانی همچون گذشته در راه‌های ارتباطی اصلی و فرعی استان را داشته باشند.

وی افزود: بدلیل گرم شدن هوا همراه با وزش باد شدید در روز جمعه، به هم استانی‌ها و مسافران توصیه می‌شود از روشن کردن آتش در حاشیه جنگل‌ها و مراتع جداٌ خودداری کرده در غیر اینصورت نسبت به خاموش کردن کامل آن اقدام و سپس محل را ترک کنند.

/باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.