امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 67153
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 15 مهر 1396 - 11:05 | | ارسال توسط :

کلنگ زنی مجتمع اقتصادی اتاق بازرگانی مازندران

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران از کلنگ زنی مجتمع اتاق بازرگانی استان خبرداد.

به گزارش بابل نوین، عبدالله مهاجر در مراسم و آیین کلنگ زنی مجتمع جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با بیان اینکه بیش از ده هزار مترمربع زمین برای ایجاد مجتمع جدید در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: بیش از ۸ هزار متر مربع محدوده ساخت مجتمع جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران خواهد بود.

مهاجر عمر ساختمان کنونی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران را ده سال دانست و تصریح کرد: فضای کوچک و حجم بالای کار موجب شد تا به فکر ساخت مجتمعی جدید باشیم که در این راستا با همکاری اداره کل هواشناسی زمینی را خریداری کرده و امور قانونی و اداری آن نیز به اتمام رسیده است.

وی عملکرد اتاق مازندران را در مقایسه با عملکرد دیگر اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کشور دارای رتبه برتر دانست و اظهار کرد: ساختمان کنونی در شان و جایگاه فعالان و تشکل های اقتصادی نیست به طوری که امکانات جذب تشکل های جدید و پذیرایی برنامه های بزرگ را نداریم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با بیان اینکه در نظر داریم در مجتمع جدید دانشکده علمی کاربردی با شاخص های اقتصادی ایجاد کنیم، تاکید کرد: یقینا ایجاد فضای نمایشگاهی را نیز در دستور کار قرار خواهیم داد.

مهاجر خاطرنشان کرد: اگر حمایت های وعده شده تحقق یابد متعهد می شویم که در ۱۸ ماه ساخت مجتمع جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران را به پایان برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران وظیفه دارد که تشکل های اقتصادی را تحت حمایت و پشتیانی خود قرار دهد در ادامه خاطرنشان کرد: این مجتمع جدید ظرفیت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران را برای جذب تشکل های بیشتر اقتصادی در بخش های مختلف افزایش خواهد داد./ص

ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.