امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 92586
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اخبار بابل, اخبار ویژه تاریخ انتشار : 10 بهمن 1401 - 21:53 | | ارسال توسط :
فرماندار بابل خبر داد؛

کلنگ‌زنی و افتتاح ۸۰ پروژه به مناسبت دهه فجر بابل

فرماندار بابل گفت : هشتاد پروژه به مناسبت دهه فجر در بابل افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.
کلنگ‌زنی و افتتاح ۸۰ پروژه به مناسبت دهه فجر بابل

به گزارش خبرنگار بابل‌نوین، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر که با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار کرد: ارزش ریالی پروژه‌های افتتاحیه حدود ۹۰۰ میلیارد تومان و پروژه‌های کلنگ زنی ۲۰ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر شکوهمند انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه امروز یکی از مصادیق و مظاهر جهاد تبیین روایتگری صحیح و به موقع است، افزود؛ باید با دقت و سرعت روایت صحیح منتشر شود تا دیگران از آن روایت سوء استفاده نکنند.

این مسئول با بیان اینکه دستاوردهای فراوانی در ۴۳ سال گذشته داشته‌ایم و اتفاقات خوبی در حوزه‌های مختلف صورت گرفت افزود؛ شکل‌گیری انقلاب اسلامی برخواسته از خواست خود مردم بود.

نماینده عالی دولت در بابل ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران ابهت ابرقدرت‌های دنیا را شکست و دلیل این همه تحریم‌ها و عصبانیت‌ها به نام قانون، خلاف اخلاق و انسانیت بر مردم جمهوری اسلامی دنبال می‌کنند نشان می‌دهد جایگاه آنها در دنیا شکست.

عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه حرکت انقلاب اسلامی الگوی مستضعفان جهان شده، بیان داشت؛ انقلاب اسلامی به همه باور داد که می‌توانیم مقابل استکبار بایستیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت؛ دشمنان در اتفاقات اخیر ۵۴ کشور دور هم جمع شدند تا ماموریت‌های سنگینی را علیه کشور ما انجام دهند که با بصیرت مردم شکست سنگینی خوردند.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه روحیه انقلابی و تفکر بسیجی بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد، افزود: روحیه انقلابی و تفکر بسیجی زمان نمی‌شناسد و اولویت آن اعتبار مالی نیست.

فرماندارویژه شهرستان بابل در ادامه اظهار‌ کرد:دهه مبارک فجر پیام جدی انسجام، یکدلی، یکپارچگی، هم‌زبانی و همراهی همگان در سطح شهرستان است.

وی افزود: کسانی که برای شکل‌گیری انقلاب اسلامی زحمت کشیده‌اند و برای مردم دغدغه دارند به‌دنبال منافع مردم و در جهت تقویت برنامه‌های انقلاب اسلامی هستند را تحت عنوان فجر آفرینان شهرستان بابل دور هم جمع خواهیم کرد و اولین شورای اداری مدیران پس از انقلاب اسلامی که حدود ۷۰۰ نفر می‌باشند بزودی در شهرستان بابل تشکیل می‌شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.