امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 61380
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 24 تیر 1396 - 19:28 | | ارسال توسط :

کمک مسئولان به مدیران سرخابی با تعویق بازی سوپرجام

به گزارش بابل نوین،با حضور مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در سازمان لیگ تعویق بازی سوپرجام رسمی و اعلام خواهد شد. فتاحی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ می گوید: باتوجه به اینکه برگزاری دربی خارج از ایران برای دو باشگاه سرخ و آبی درآمدزایی به همراه خواهد داشت تصمیم گرفتیم در این زمینه به […]

به گزارش بابل نوین،با حضور مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در سازمان لیگ تعویق بازی سوپرجام رسمی و اعلام خواهد شد.
فتاحی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ می گوید: باتوجه به اینکه برگزاری دربی خارج از ایران برای دو باشگاه سرخ و آبی درآمدزایی به همراه خواهد داشت تصمیم گرفتیم در این زمینه به آنها کمک کنیم و بعد از جلسه ای که با مدیران این تیم خواهیم داشت تاریخ قطعی سوپرجام را مشخص می کنیم.
این حرف فتاحی به منزله کوتاه آمدن سازمان لیگ در مقابل دو باشگاه سرخابی است. البته مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز دیروز در حرف های خود در مراسم بدرقه تیم امید تلویحا اعلام کرده بود که با دو باشگاه سرخابی کنار خواهد آمد.
به گفته فتاحی نمایندگان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ساعتی دیگر به سازمان لیگ می آیند و مدارک خودشان را ارائه می دهند تا زمان برگزاری دربی و سوپرجام رسما بعدازظهر اعلام بشود. البته باتوجه به توافق برگزارکننده بازی با باشگاه آرمینیابیله فلد این بازی در تاریخ ۳۱ تیر شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.
اسپانسر دو باشگاه سرخابی و مدیران این دو تیم امیدوار هستند با مشارکت هواداران ساکن ایران و خارج درآمد خوبی از این بازی به دست بیاورند تا از این طریق پیش پرداخت های اول فصل و بدهی های سنگین باشگاه را تامین کنند./م

منبع: ورزش سه

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.