امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 63996
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 30 مرداد 1396 - 11:15 | | ارسال توسط :

گازدارشدن روستاهای بیش از ۲۰خانوار مازندران تا پایان ۹۷

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: روستاهای بیش از 20خانوار مازندران تا پایان 97 گازدار می شوند.

به گزارش بابل نوین، محمداسماعیل ابراهیم‌زاده بعد ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت آغاز هفته دولت و روز خبرنگار برگزار شد، با بیان اینکه باتوجه به قطعی گاز در سال ۸۶ اقداماتی برای گاز رسانی برای مازندران از مسیر کیاسر قصد انجام آن بود که با عدم موافقت شرکت ملی گاز همراه شد، اظهار کرد: در سال ۹۶ این گازرسانی از مسیر کیاسر سمنان به مازندران محقق شد.

وی با بیان اینکه خط انشعاب عسلویه به تهران و مشهد با انشعاب ۴۲اینچ و ۱۷۰کیلومتر گاز دار شد ، افزود: تا شهریور تمام مسیر دامغان-کیاسر-ساری و چهار دانگه و کارخانه سیمان و ۵۶ روستا در منطقه فریم گازدار می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه گازرسانی از محور جدید استراتژی خاصی را ایجاد کرده و بستر سرمایه گذاری پتروشیمی را مهیا می کند، خاطرنشان کرد: در سال ۹۶ یک میلیون و ۲۵۰ مشترک گا در مازندران دچار قطعی نشدند.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه با گازرسانی از محور جدید ۳۵۰ میلیارد تومان پول در استان توزیع شد، گفت: ۳۰۰پیمانکار در پروژه ها حضور داشته و در ۱۹هزار و ۲۰۰ خانه گازرسانی شد و تا پایان سال ۹۷ روستاهای بالای ۲۰ خانوار صددرصد گازدار می‌شوند.

وی گفت: ۴۵۰میلیارد تومان تا کنون هزینه پروژه های اجرایی گازرسانی شده است و در مدت ۶ماه ۲۳ هزار و ۲۰۰خانوار گاز دار شدند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران خاطرنشان کرد: با خط لوله جدید، ۳۶۶روستا تا پایان سال گازدار و در هفته دولت ۱۴میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری انجام می شود.

وی با بیان اینکه پروژه گازرسانی دامغان ـ کیاسر ـ ساری ، مشکلات مالی و زیست‌محیطی ندارد درباره بدهی به شرکت گاز استان گفت: میزان بدهکاری مردم و بخش صنایع به گاز مازندران ۱۴۶میلیارد تومان است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران افزود: با ۲۰۰ایستگاه تحت فشار گازرسانی انجام می شود و انتظار می رود مردم و صنایع با پرداخت به موقع معوقات خود از ما حمایت کنند./ص

ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.