امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 24536
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, اقتصادی, گزارش تصویری, مذهبی تاریخ انتشار : 15 اردیبهشت 1395 - 10:03 | | ارسال توسط :

گردهمایی و نامه اعتراض‌آمیز به گرانی هزینه‌های گاز و برق اماکن مذهبی در بابل

نشست و نامه اعتراض‌آمیز برخی مسئولان هیات‌ها و اماکن مذهبی بابل برای هزینه های سنگین گاز و برق تحمیلی به این مراکز فرهنگی مذهبی...

۲۲۲۲

به گزارش بابل نوین بهنقل از بلاغ ،در پی هزینه‌های سنگین گاز و برق در فصل زمستان و تابستان برای اماکن متبرکه بابل از جمله مساجد، هیات‌های مذهبی با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و افزون شدن این هزینه‌ها، جمعی از مسئولان هیات‌های مذهبی شهرستان بابل در تجمع و جلسه‌ای اعتراض‌آمیز در مسجد قهاریه این شهر، خواستار مساعدت مسئولان در این زمینه شدند.

در ادامه این اتفاق و نشست فوق، ضمن اخذ تصمیماتی برای رفع مشکلات موجود با پادرمیانی حجت‌الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل و دادن قول‌هایی مبنی بر اینکه شرح ماوقع را به گوش مسئولان امر خواهند رساند، این تجمع خاتمه یافت.

آخرین شنیده‌ها حکایت از آن دارد که پیش از ظهر امروز جمعی از مسئولان هیات‌ها به‌دنبال تنظیم و تهیه نامه‌ای در این زمینه و جمع آوری امضا از همه مساجد و هیات‌ها و ارسال آن برای فرماندار و سایر مسئولان شهرستانی و استانی، سعی دارند تا قبل از شروع ماه مبارک رمضان مشکلات ایجادشده مرتفع شود.

بسیاری از فعالان حوزه فرهنگ و دین معتقدند با توجه به کارکرد فرهنگی اجتماعی اماکن مذهبی برای هر کشوری و لزوم حمایت از این فضاها برای ترویج مسائل دینی جهت سالم‌سازی بستر جامعه، مسئولان باید در جهت رفع اینگونه مشکلات ناچیز قدم‌های موثری بردارند و در این ارتباط، نگاه جدی‌تر به سوی استاندار مازندران است تا با پیگیری این موضوع حتی در سطح وزارتخانه و دولت، مشکل را حل کنند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.