امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 58481
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 11 خرداد 1396 - 10:50 | | ارسال توسط :

۱۰۰۰ ناجی غریق در سواحل مازندران استقرار یافتند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از استقرار بیش از یک هزار نجاتگر و ناجی غریق در 365نقطه پرخطر ساحل استان خبرداد.

به گزارش بابل نوین، مجتبی اکبری در جلسه شورای اداری جمعیت هلال احمر مازندران افزود: یکی از بزرگترین و گسترده ترین عملیات امداد و نجات در کشور، اجرای طرح امدادونجات ساحلی در ایام تابستان است که با مدیریت جمعیت هلال احمر استان در قالب کمیته کاهش غریق و تلفات انسانی در ۴۰۰ کیلومتر نوار ساحلی مازندران اجرا می شود.

وی افزود: جمعیت هلال احمر استان امسال نیز همانند سال گذشته با تمام توان عملیاتی و امدادی در اجرای این طرح حضوری فعال و محوری دارد.

وی با تاکید بر پایش روزانه فرآیند اجرایی این طرح، کاهش حداکثری خسارات و تلفات ناشی از غرق شدن هموطنان در دریا را هدف نهایی طرح مزبور دانست و تصریح کرد: آرزوی قلبی ما به صفر رساندن شمار غریق در ساحل مازندران است.

اکبری با تاکید بر ضرورت مدیریت موثر در ایام پیک مسافر و گردشگر در مناطق ساحلی گفت: جمعیت هلال احمر هیچ مسئولیتی در نقاط اجرای طرح های سالم سازی ندارد زیرا این طرح ها به بخش خصوصی واگذار شده و مجریان اینگونه طرح ها ملزم به ارائه خدمات مختلف و موردنیاز به مسافرین هستند که خدمات امدادونجات نیز باید در قالب همین خدمات مورد نیاز و با احتساب هزینه آن لحاظ شود.

وی در ادامه دستاوردهای اجرای طرح امدادونجات ساحلی در تابستان سال گذشته را مطلوب توصیف کرد و بر هماهنگی بیشتر دستگاه های اجرایی حاضر در کمیته کاهش غریق و تلفات انسانی تاکید کرد./ص

ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.