امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 83251
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 24 مرداد 1397 - 10:57 | | ارسال توسط :

۱۱۳ میلیارد تومان از مطالبات چایکاران پرداخت شد

به گزارش بابل نوین، حبیب جهان‌ساز رئیس سازمان چای  درباره آخرین وضعیت خرید تضمینی برگ سبز چای اظهار کرد: براساس آخرین آمار ۸۰ هزارتن برگ سبز چای با ارزش بالغ بر ۱۶۸ میلیارد تومان از چایکاران خریداری شده است. وی از پرداخت ۶۸ درصد مطالبات چایکاران خبر داد و گفت: تا کنون ۱۱۳ میلیارد تومان از […]

به گزارش بابل نوین، حبیب جهان‌ساز رئیس سازمان چای  درباره آخرین وضعیت خرید تضمینی برگ سبز چای اظهار کرد: براساس آخرین آمار ۸۰ هزارتن برگ سبز چای با ارزش بالغ بر ۱۶۸ میلیارد تومان از چایکاران خریداری شده است.

وی از پرداخت ۶۸ درصد مطالبات چایکاران خبر داد و گفت: تا کنون ۱۱۳ میلیارد تومان از مطالبات چایکاران پرداخت شده است و مابقی پس از تأمین مالی به مرور به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

جهان‌ساز با بیان اینکه چین سوم برگ سبز چای آغاز شده است، افزود: هم اکنون ۷۷ کارخانه چای سازی مشغول خرید برگ سبز چای هستند و پیش بینی می شود که تا پایان فصل برداشت مجموع بهای برگ سبز خریداری شده به ۱۱۰ هزارتن برسد.

به گفته رئیس سازمان چای تا کنون از مجموع بهای برگ سبز خریداری شده،۱۷ هزارتن چای خشک استحصال شده است.

وی در پایان درباره آخرین وضعیت واردات چای تصریح کرد: براساس آمار، سال گذشته ۵۰ تا ۵۵ هزارتن چای از منابع رسمی و ۴۰ هزارتن منابع غیر رسمی وارد شد که امسال به سبب نوسان نرخ ارز،قاچاق مقرون به صرفه نخواهد بود.

/باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.