امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 60726
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 13 تیر 1396 - 19:31 | | ارسال توسط :

۱۱ عضو فوتبالیست مازندرانی اهدا شد

با اهدای 11 عضو فوتبالیست مازندرانی زندگی 4 جوان نجات یافت.

 

به گزارش بابل نوین، ابوالفضل ابراهیم‌پور جوان فوتبالیستی بود که در یک سانحه تصادف دچار آسیب‌های جدی شد، آسیب‌هایی که نهایتا منجر به مرگ مغزی این فوتبالیست جوان قائم‌شهری شدند.

ابوالفضل از هواداران پر و پا قرص پرسپولیس بود و علاقه شدیدی به علی کریمی داشت. تا جایی که در تیم خود با شماره ۸ در رقابت‌های جوانان باشگاههای قائم‌شهر بازی می‌کرد. وی همچنین به مهدی مهدوی‌کیا، مهدی طارمی، حسین ماهینی، امید عالیشاه و احمد نوراللهی به شدت علاقه داشت.

پدر ابوالفضل در چند سال پیش حین رانندگی با موتور دچار سانحه شد و تا مرز قطع شدن مچ پا پیش رفت اما با تلاش پزشکان این اتفاق نیفتاد و وی سلامت خود را بدست آورد اما در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان ابوالفضل ابراهیم پور به اتفاق ۳ نفر دیگر از دوستانش در یک سانحه تصادف دچار حادثه و دچار مرگ مغزی شد.(امیرحسن جهانیان و ابوالفضل تقی زاده نیز در این سانحه در دم جان باختند.)

خانواده ابوالفضل سرانجام سخت ترین تصمیم زندگی شان را پس از مشورت با دایی این فوتبالیست که پزشک است می گیرند و اعضای ابوالفضل به بیماران نیازمند اهدا شود.

ابوالفضل به همراه یک تیم زبده پزشکی به تهران منتقل و ۱۱ عضو بدن وی به ۴ بیمار نیازمند اهدا می شود تا چهار نفر به زندگی بازگردند.

گفتنی است مراسم تشییع پیکر این جوان نیز با حضور گسترده مسولان استان و شهرستان و همچنین مردم قائم‌شهر و شهرستان سیمرغ برگزار شد و جمعیت کثیری در این مراسم حضور داشتند.پیکر ابوالفضل ابراهیم پور در روستای رکنکلای شهر سیمرغ به خاک سپرده شد.

مادر این فوتبالیست مازنی در این باره به خبرنگار ما گفت:”داغ بزرگی است که عزیز دلبندت را در نوجوانی از دست دهی.من شرایط مصاحبه کردن ندارم. فقط می توانم بگویم حین تشییع از ابوالفضل خواستم به خاطر این تصمیم خودم و پدرش ما را ببخشد اما در همین لحظه جمله ای از پسر عزیزم را به خاطر می آوردم که روزی به من گفت: مامان یه روز کاری می کنم که باعث سربلندیتون بشم”.

در پی این اقدام خانواده ابراهیم‌پور بسیاری از افراد شهرستان سیمرغ و روستای رکنکلا اقدام به دریافت کارت اهدای عضو کرده و آمادگی خود را برای این اقدام در صورت مرگ مغزی اعلام داشتند. روحش شاد و یادش گرامی باد./م

منبع: صراط

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.