امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 58826
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 15 خرداد 1396 - 19:58 | | ارسال توسط :

۱۵ خرداد مردم نشان دادند سرنوشت حکومت به دست آنان رقم می‌خورد

به گزارش بابل نوین، لاله افتخاری عضو حزب موتلفه اسلامیبا بیان اینکه حرکت مردم در روز ۱۵ خرداد مقابله با جریاناتی بود که در رژیم طاغوت وجود داشت و همچنین تعرضی که به امام خمینی (ره) انجام شد، اظهارداشت: امام خمینی(ره) در آن زمان نسبت به این جریانات روشنگری کرده بودند و مردم وارد عرصه شدند […]

به گزارش بابل نوین، لاله افتخاری عضو حزب موتلفه اسلامیبا بیان اینکه حرکت مردم در روز ۱۵ خرداد مقابله با جریاناتی بود که در رژیم طاغوت وجود داشت و همچنین تعرضی که به امام خمینی (ره) انجام شد، اظهارداشت: امام خمینی(ره) در آن زمان نسبت به این جریانات روشنگری کرده بودند و مردم وارد عرصه شدند و به خیابان‌ها آمدند و تظاهرات کردند که عده‌ای نیز در این راه به شهادت رسیدند.

وی درباره استمرار حضور مردم در عرصه‌های مختلف گفت: این حضور مردم است که به رهبری الهی که چه پیامبر باشد و چه امام و چه جانشینان آنها کمک می‌کند تا برنامه‌های خود را با موفقیت به پیش ببرند. این حضور هم به حکومت مقبولیت می‌دهد و هم الزام‌آور می‌شود و از سوی دیگر حضور مردم در صحنه است که کمک می‌کند تا نقشه‌های دشمنان چه داخلی و چه خارجی خنثی شود.
عضو حزب موتلفه اسلامی افزود: کسی که بخواهد در کشوری حکومت کند باید بر اساس خواست و مصلحت مردمان آن کشور برنامه‌ریزی کند و اگر مردم علیه آنها باشند مجبور به بازنگری در برنامه‌ها و تغییر رفتار می‌شود.
افتخاری خاطرنشان کرد: این حضور همان حضوری است که امام علی (ع) فرمودند که من را وادار به پذیرش حکومت کرد. از سوی دیگر همین تداوم حضور است که کمک می‌کند به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی علاوه بر پیروزی پایدار بماند به نحوی که در حال گذر از چهارمین دهه عمر خودش است در حالی که دشمنان برای نابودی از هیچ ترفندی کوتاهی نکردند.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.