امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 75554
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی تاریخ انتشار : 07 دی 1396 - 20:01 | | ارسال توسط :

۴ درصدی‌ها قانون را به اسارت گرفته‌اند

شهردار سابق تهران با بیان اینکه اگر در انتخابات بحث 4 درصد و 96 درصد را مطرح کردم، کاملا مبنای علمی دارد، گفت: امروز این 4 درصدها افرادی هستند که قانون را در کشور به اسارت گرفته‌اند و با قدرت پست‌ها و افرادی که در اختیار دارند، قانون را به راحتی دور می‌زنند.

به گزارش بابل نوین به  نقل از بلاغ، محمدباقر قالیباف در همایش فرماندهان دوران دفاع مقدس از استان‌های مازندران، گیلان و گلستان در سالن شرکت نفت محمودآباد با بیان اینکه مازندران هم از ویژگی‌های منحصر به فرد زیست‌محیطی برخوردار است و هم ویژگی‌های انسانی و معنوی، اظهار کرد: کمتر نقطه‌ای در این استان وجود دارد که انسان پا بگذارد و نمادی از امامزادگان نبیند.

وی با اشاره به نقش مازندران در دوران انقلاب و دفاع مقدس، افزود: اولین گردان‌های عاشورا و الزهرا ایده این استان بود.

شهردار سابق تهران تصریح کرد: مهم‌ترین وظایف این گردان‌ها کمک به مردم حادثه‌دیده در بلایای طبیعی مانند زلزله بود و اولین مانور این گردان‌ها هم در رامسر برگزار شد که در حین این مانور زلزله رودبار اتفاق افتاد و گردان‌ها به گیلان اعزام شدند.

قالیباف خاطرنشان کرد: این روحیه جهادی همچنان در مازندران ادامه دارد و از این استان مدافعان حرم زیادی به شهادت رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه رکن رکین انقلاب مردم و مستضعفین هستند، گفت: در حماسه ششم بهمن آمل، قطعا بدون حضور مردم کاری نمی‌توانستیم انجام دهیم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه حکومت بدون مردم امکان ادامه حیات ندارد، بیان کرد: با هر تصمیمی که منجر بشود مردم از عرصه تصمیم‌گیری حذف شوند مخالفیم.

قالیباف با بیان اینکه در هر عرصه‌ای که مردم ورود پیدا کردند، جزو کشورهای برتر جهان در آن عرصه شدیم، ادامه داد: امروز می‌بینیم در عرصه‌هایی که مردم نقش ندارند، رتبه‌ مناسبی نیز نداریم.

وی تاکید کرد: دو قطبی شدن موجب حذف مردم شد و حذف مردم یعنی حذف همه ظرفیت‌های یک ملت.

شهردار سابق تهران با بیان اینکه امروز ایران یک قدرت منطقه‌ای است، اظهار کرد: آنهایی که دل در گرو غرب دارند، نمی‌خواهند این حرف را به زبان بیاورند. اگر در اوج قدرت هستیم و نمی‌توانند از مسیر ما را خارج کنند، به دلیل داشتن روحیه مبارزه با ظلم است.

قالیباف اضافه کرد: ایران امروز هژمونی آمریکا را در منطقه به هم زده و او را به زانو درآورده است و آمریکا دیگر نمی‌تواند به راحتی روی هر کشوری خط بکشد.

وی افزود: اگر در انتخابات بحث ۴ درصد و ۹۶ درصد را مطرح کردم، کاملا مبنای علمی دارد. امروز این ۴ درصدها افرادی هستند که قانون را در کشور به اسارت گرفته‌اند و با قدرت پست‌ها و افرادی که در اختیار دارند، قانون را به راحتی دور می‌زنند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه اینها زندگی مردم را له کرده‌اند، بیان کرد: بعضی از افرا قدرت‌طلب هستند، اصلاح‌طلب و اصولگرا هم ندارد، یک روز راست هستند و یک روز چپ، چون فرصت و قدرت هرجا باشد، به سمت آن می‌روند.

قالیباف با تاکید بر اینکه انقلاب نکردیم که قدرت در اختیار افراد خاص قرار بگیرد، تصریح کرد: قدرت در اختیار هر کسی باشد، امانتی است برای خدمت به مردم.

وی در پایان با بیان اینکه اولویت باید جوان‌ها باشند، گفت: هر جا که توفیق خدمت داشتم، به جوانان فرصت کار دادم و محدودیت سنی گذاشتم که کادرسازی شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.