امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 64313
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 04 شهریور 1396 - 10:24 | | ارسال توسط :

۵ حادثه شدید رانندگی با ۲۹ مصدوم در مازندران

۵ حادثه ویژه تصادف روز جمعه ۳ شهریور در قسمت‌های مختلف مازندران ۲۹ مصدوم برجای گذاشت که توسط تیم‌های اورژانس مازندران به بیمارستان‌ها منتقل شدند.

به گزارش بابل نوین،  زکریا اشکپور سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران گفت: در حادثه نخست که در ساعت ۱۱:۳۴ جمعه ۳ شهریور در محمودآباد کوچه شالیزار بین خودروهای ۴۰۵ و MVM رخ داد ۵ مصدوم بر جای گذاشت که مصدومان به بیمارستان شهدای محمودآباد منتقل شدند.

وی افزود: حادثه دوم در ساعت ۱۶:۴۷ در مرزن‌آباد جاده کجور بین سمند و پژو بود که ۷ مصدوم بر جای گذاشت که توسط تیم‌های اورژانس مرزن‌آباد و مجلار و هلال احمر کجور به بیمارستان طالقانی چالوس منتقل شدند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران گفت : حادثه سوم در ساعت ۱۷:۳۶ در منطقه گلوگاه در ابتدای جاده جنگلی توسکا چشمه در اثر واژگونی خودروی پژو آردی روی داد که ۶ مصدوم برجای گذاشت که این مصدومین توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان ثامن‌الائمه گلوگاه منتقل شدند.

اشکپور افزود: در حادثه چهارم که در ساعت ۲۰:۴۴ در مسیر جویبار بهنمیر عبور دونچال در اثر برخورد خودروی پراید و ۲۰۶ رخ داد ۵ مصدوم بر جای ماند که همه مصدومین به بیمارستان شهید عزیزی جویبار منتقل شدند.

وی گفت: در حادثه پنجم در ساعت ۲۲:۲۷ در مسیر آمل بابل در اثر واژگونی پراید رخ داد ۵ مصدوم برجای ماند که توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان ۱۷ شهریور منتقل شدند.

وی افزود:  در ساعت ۱۲:۲۳ روز گذشته جمعه ۳ شهریور کودک ۸ ساله‌ای که در اثر تصادف ضربه به سر شده بود و هر لحظه دچار افت سطح هوشیاری می‌شد توسط بالگرد اورژانس مازندران از درمانگاه بایجان در جاده هراز به آمل و بیمارستان ۱۷ شهریوراین شهرستان منتقل شد./ص

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.