امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 63791
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, علم و سلامت, گالری عکس, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 22 مرداد 1396 - 15:44 | | ارسال توسط :

نشست خبری مسئولین بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل برگزار شد

با حضور مدیر بزرگترین بیمارستان شمال کشور نشست خبری با اصحاب رسانه و مراسم تجلیل از خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش بابل نوین، نشست خبری مسئولین بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل با اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان در سالن کنفرانس این مجموعه آموزشی درمانی برگزار شد.

در این مراسم محسن قائمی مدیر بزرگترین بیمارستان شمال کشور اظهار کرد: طرح تحول نظام سلامت باعث کاهش پرداختی بیماران شده است و طرح توسعه اورژانس این مجموعه و ده‌ها پروژه دیگر در این بیمارستان از دستاوردهای این طرح به حساب می‌آید.

وی افزود: با تکمیل طرح توسعه اورژانس، ۳۵۰ مترمربع به فضای قبلی اضافه و تعداد تخت‌ها به ۶۰ عدد خواهد رسید که از این بعد در شمال کشور برترین خواهد بود.

مدیر بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل ادامه داد: ضریب اشغال تخت این مرکز بیش از ۷۸  درصد است و  ضریب اشغال تخت در icu بالای ۹۶درصد تا به امروز بود که باز رتبه نخست را دارا هستیم.

این مقام مسئول در حوزه درمان تصریح کرد: آمار تفکیکی بیمارستان روحانی بابل در طول تیرماه سال ۹۵ تا تیرماه سال ۹۶ تعداد ۳۱۲ هزار مراجعه‌کننده بود که از این تعداد ۲۵ درصد مراجعات مربوط به غیر بابلی‌ها بود.

قائمی در پایان با ارائه آماری در مورد کارهای پزشکی انجام شده در حوزه سلامت در این بیمارستان گفت: به دنبال خیر یا خیرین هستیم که به نام خودشان در بیمارستان روحانی ساخت همراه سرا برای همراهان بیمارانی که از شهرهای دور تشریف می‌آورند داشته باشیم که از ضروریات این مجموعه بزرگ درمانی به حساب می‌آید.

گفتنی است در پایان این مراسم از خبرنگاران حاضر در این نشست خبری به بهانه روز خبرنگار تجلیل به عمل آمد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.