امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 40444
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, با شهدا, گالری عکس, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 23 آذر 1395 - 1:33 | | ارسال توسط :

یادواره ۳۰۰ شهید منتسب به دانشگاه علوم پزشکی بابل

با حضور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) کشور یادواره 300شهید منتسب به دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار شد.

به گزارش بابل نوین به نقل از بلاغ، مراسم یادواره ۳۰۰ شهید منتسب به دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بابل با حضور امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا و جمعی از مشتاقان به فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.
پیش از آغاز این مراسم امیر سرتیپ اسماعیلی به همراه جمعی از مسئولان بر سر مزار  شهید بخشی و شهید گمنام دانشگاه علوم پزشکی بابل حاضر و ادای احترام کردند.
در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام عباس نیکزاد مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی  ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین اظهار کرد: ما هرچه عزت و افتخار در ایران اسلامی داریم به برکت وجود شهداست و این افتخار با هیچ چیز قابل مقایسه نیست.
در ادامه امیرسرتیپ اسماعیلی با حضور در جایگاه به ایراد سخنرانی پیرامون دستاوردهای نظامی ایران در طول دوران بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پرداخت و گوشه‌هایی از اقتدار نظامی ایران در عرصه نظامی و بین‌المللی را برای حاضرین تشریح کرد.
گفتنی است مراسم فوق از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز و تا ساعت ۲۱ در مسجد امام علی(ع) این مجموعه آموزشی درمانی ادامه داشت و در پایان به تعدادی از حاضرین به قید قرعه جوایزی از جمله سفرکربلا و مشهد مقدس اهدا شد.

عکاسان خبری: مرتضی قربانی- سیدرضا مقیمی

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.