امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56538
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, انتخابات, سخن سردبیر, سیاسی تاریخ انتشار : 18 اردیبهشت 1396 - 10:03 | | ارسال توسط :

برجام هیچ عزتی برای ملت ایران نداشت/ دولت باید در مناظرات پاسخگوی سوالات به حق مردم باشد

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: 29 اردیبهشت پایان کار حقوق‌بگیران نجومی است و دولت فعلی باید در مناظرات پس از گذشت چهار سال پاسخگوی سوالات به حق مردم باشد.

به گزارش بابل نوین به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام حمید رسایی در گردهمایی ستاد حامیان حجت‌الاسلام رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در مسجد امام‌حسن مجتبی(ع) بابل، اظهار کرد: با آمدن امام(ره) مردمی که در ۳۸ سال قبل هیچ نقشی در آینده خود نداشتند تعیین کننده سرنوشت خود شدند و امام بارها متذکر شد که مردم ما دین اسلام را می‌خواهند.

وی افزود: امام‌خمینی(ره) همه عرصه‌های انتخابات از جمله ریاست جمهوری، نمایندگی مجلس شورای اسلامی، خبرگان و … را بر عهده مردم گذاشت و تاکید کرد اگر به وعده خود عمل کرده و توانمند بودند تشخیص درستی داشتند برای دوره بعدی آن‌ها را انتخاب کنید و گرنه رد کنید.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم بخاطر انقلاب هزینه می‌دهند و جان، مال و فرزندانشان را تقدیم کردند چون به نظام مبتنی بر فرهنگ غنی شیعی و توجه به انسان‌های مظلوم ایمان دارند.

وی تصریح کرد: امروز در فضای مجازی شاهد هستیم چطور وعده‌های مختلف این دولت در طول چهار سال و ابتدای دولت توسط سربازان و افسران جنگ نرم منتشر می‌شود و آقایان نمی‌خواهند حتی فضای مجازی آزاد باشد.

رسایی گفت: دولت روحانی وعده ۱۰۰ روزه داده است و در همان موقع در تیتر یک روزنامه قانون گفته ۱۵ روزه تحول ایجاد می‌کنیم اما تغییری ایجاد نشد، به دنبال آن مسئله برجام را مطرح کردند اما بعد از گذشت یک سال‌ و نیم مشکل تحریم حل که نشد و برجام هیچ عزتی برای ملت ایران نداشته است.

وی تاکید کرد: بارها در همین شهر دارالمومنین بابل در مورد برجام و مشکلات آن صحبت کردم و هر کس اگر برجام را مطالعه کرده باشد می‌داند که دروغ است و حتی رهبری هم گفتند به برجام خوشبین نیستم.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس ادامه داد: دولت روحانی شعار امنیت می‌دهد اما اگر دغدغه امنیت داشت به‌جای افزایش تجهیزات، بودجه دفاعی کشور را کم نمی‌کرد، دولتی انتخاب کنید که با حداقل شرایط بهترین نتیجه را بگیرد.

وی افزود: در این دولت هر کسی که دلسوز نظام و مردم بود به او سخت گرفتند و آن‌ها را برکنار کردند چون انقلابی اصیل در مقابل آن‌ها سکوت نمی‌کند.

رسایی با انتقاد تند از اشرافیگری دولت کنونی اظهار کرد: برای خدمت به مردم دولتی می‎خواهیم که مطالبه ماشین، پاداش و خرج نجومی نداشته باشد، کسانی که مسؤولیت را طعمه نکنند و به فکر جیب خانواده و اطرافیان خود نباشند، به مردم و کشور لطمه نزنند.

وی تصریح کرد: دولتی که به فکر وارد کردن مدیران خارجی باشد نمی‌تواند برای کشور کاری کند‌، این دولت کم کار و پرهزینه‌ است و می‌گوید ما نمی‌توانیم، مدیرانش به فکر استخر و جکوزی هستند، حقوق نجومی می‌گیرند، وزرایی که ثروت‌های هزار میلیاردی دارند چگونه درد مستضعفان، کارگران و کشاورزان را می‌فهمند.

نماینده مردم تهران در دوره هشتم و دوره نهم مجلس اضافه کرد: از حجت‌الاسلام رئیسی انتظار داریم به محرومان و مستضعفین توجه کند و یارانه افراد بی‌‌بضاعت در سه دهک پایینی را افزایش دهد.

وی تاکید کرد: چرا نباید وقتی حقوق کارگر معوقه می‌شود حقوق نمایندگان مجلس، وزیر و مدیرکل هم معوق نشود.

رسایی از حجت‌الاسلام رئیسی کاندیدای انتخاباتی خواست در صف ولایت باشد و گفت: تا زمانی که در صف ولایت بوده و درد مردم داشته باشید از شما حمایت می‌کنیم و بدانید مردم ما تشنه عدالت هستند، انتظارشان از دولت استکبارستیزی، پرکاری، تلاش و رفع مشکلات است.

وی دو قطبی‌سازی کشور را که از سوی رسانه‌های بیگانه ترویج می‌شود نشانه ضعف دولت دانست و اظهار کرد: ما دولتی می‌خواهیم که دانشمندان هسته‌ای را به سازمان آب و فاضلاب نفرستند، روز کارگر را کارگران چینی به جای کارگران کشور جشن نگیرند، دولتی که ورود کالای چینی به کشور چند برابر نشود و سفر یک روزه استانی دولت هزینه ۱٫۵ میلیارد تومانی نداشته باشد.

این نماینده سابق مجلس ادامه داد: در قوه قضائیه با مفسدان حتی قاضی باشد برخورد می‌کنند، چطور رییس دولت از برادرش حمایت می‌کند، امروز مردم ما نیاز به دولتی با قاطعیت و مقتدر دارند که دولت رئیسی دارد.

وی افزود: دولت‌ها به سه دسته تقسیم می‌شوند، دولت‌های پرکار و پرخرج مانند دولت آقای رفسنجانی، دولت‌های کم‌کار و پرخرج مانند دولت فعلی که با توجه به هزینه‌های ریاست جمهوری کاملا عیان است و دولت‌های پرکار و کم‌خرج که دولت اول آقای احمدی‌نژاد و دولت شهیدرجایی از این دست بوده‌اند و این یک واقعیت است که همه دولت‌های موجود در دولت دوم ضعیف‌تر از دولت اولی بودند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: ۲۹ اردیبهشت پایان کار حقوق بگیران نجومی، پایان ذلت در برابر استکبار، پایان استخر رفتن و سفر خارجی وزرای میلیاردی است و دولت فعلی باید در مناظرات پس از گذشت چهار سال پاسخگوی سوالات به حق مردم باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.