امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 53461
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 14 فروردین 1396 - 17:25 | | ارسال توسط :

آخرین خبر از وضعیت کاندیداتوری آیت‌الله رئیسی

به گزارش بابل نوین،  گفته شده که کاندیداتوری سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ۹۶ قطعی شده است. ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و پنجمین شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود. طبق برنامه اعلام شده توسط وزارت کشور، روز ۲۲ فرودین ماه، دستور شروع انتخابات توسط وزیر کشور صادر و از همان روز […]

به گزارش بابل نوین،  گفته شده که کاندیداتوری سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ۹۶ قطعی شده است.

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و پنجمین شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود.

طبق برنامه اعلام شده توسط وزارت کشور، روز ۲۲ فرودین ماه، دستور شروع انتخابات توسط وزیر کشور صادر و از همان روز نیز، هیئت اجرایی توسط فرمانداری‌ها تشکیل و ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری نیز، آغاز می‌شود.

ثبت نام‌ داوطلبان از روز ۲۲ فروردین آغاز و تا ۲۶ فروردین ماه به مدت ۵ روز ادامه خواهد یافت؛ همچنین با پایان یافتن زمان ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، کار شورای نگهبان رسماً آغاز و از ۲۷ تا ۳۱ فروردین، این شورا بی‌وقفه کار بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای ریاست جمهوری را ادامه می‌دهد که این زمان ۵ روزه، تا ۵ روز دیگر هم طبق قانون، قابل تمدید است اما نهایتا وزارت کشور در روز ۶ تا ۷ اردیبهشت ماه، موظف است که اسامی نهایی نامزدهای احراز صلاحیت شده ریاست جمهوری ۹۶ را اعلام رسمی کند.

در ادامه این روند نیز، کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری طبق اعلام قبلی می‌توانند از ۸ تا ۲۷ اردیبهشت ۹۶، به تبیلغ برنامه‌های خود بپردازند اما این تبلیغات در روز ۲۸ اردیبهشت ماه، پایان خواهد یافت و نهایتا در روز ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۹۶، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران، در سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع:تسنیم

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.