امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 53594
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 15 فروردین 1396 - 20:10 | | ارسال توسط :

آزمون: شکست برابر میانمار کار ما را سخت تر کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان تاکید دارد در بازی فردا مقابل سنگاپور باید بهتر ظاهر شویم و با تمرکز بیشتری این تورنمنت را ادامه دهیم.

به گزارش بابل نوین، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در گفتگو با خبرنگار سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: دیدار مقابل میانمار اولین مسابقه از این تورنمنت بود که انجام شد، در دقایق ابتدایی بازیکنان ایران از لحاظ ذهنی آماده نبودند و گل زود هنگامی را دریافت کردیم. در ادامه سعی کردیم گل را جبران کنیم اما در وقت های اضافه نیمه اول، گل دوم نیز وارد دروازه ایران شد.

وی در ادامه اظهار داشت: نیمه دوم بازی متفاوتی را از بچه ها شاهد بودیم. این شکست کار ما را سخت تر کرد. باید در بازی فردا مقابل سنگاپور بهتر ظاهر شویم و با تمرکز بیشتری این تورنمنت را ادامه دهیم تا بتوانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در پایان افزود: روز گذشته نیمه اول دیدار سنگاپور و سوریه را با کادر فنی در ورزشگاه دیدیم. با آنالیزی که از این تیم داشتیم، به این نکته پی بردیم که در حمله و دفاع بازیکنان سنگاپور به چه شکلی عمل می کنند. درهمین راستا تمرینات امروز اجرای برنامه تاکتیکی و تکنیکی مقابل این تیم بود./ص
باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.