امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 61172
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 21 تیر 1396 - 12:10 | | ارسال توسط :

آغاز جشنواره ملی فانوس در ساری

به گزارش بابل نوین، قلی ‌زاده دبیر جشنواره ملی فانوس در افتتاحیه نخستین جشنواره هنری فانوس در مجتمع فرهنگی آموزشی شهید بهشتی بهزیستی گفت: ۱۸۰ هنرمند از سراسر کشور در این جشنواره دعوت شدند که ۷۰۷ اثر برای حضور در جشنواره دریافت شد. وی با بیان اینکه پس از بررسی‌ های لازم و بر اساس مقررات […]

به گزارش بابل نوین، قلی ‌زاده دبیر جشنواره ملی فانوس در افتتاحیه نخستین جشنواره هنری فانوس در مجتمع فرهنگی آموزشی شهید بهشتی بهزیستی گفت: ۱۸۰ هنرمند از سراسر کشور در این جشنواره دعوت شدند که ۷۰۷ اثر برای حضور در جشنواره دریافت شد.

وی با بیان اینکه پس از بررسی‌ های لازم و بر اساس مقررات جشنواره، ۱۹۸ اثر در چهار بخش فیلم، موسیقی، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی و سنتی برای رقابت پذیرفته شد، افزود: بخش‌ های مختلفی در این جشنواره درنظر گرفتیم که شامل فیلم، مستند ، هنرهای تجسمی ، سنتی ، موسیقی ، نمایشی و سایبری داوری می شود که به دلیل نرسیدن حد نصاب تعدادی از حوزه ها ، وارد بخش مسابقه نشدند.

قلی ‌زاده با بیان اینکه آثار طبق زمان‌ بندی از اسفند پارسال تا پایان اردیبهشت امسال و با یک ماه تمدید به دبیرخانه جشنواره رسید، گفت: پس از بررسی های لازم که از تاریخ ۱۵ خرداد تا ۱۰ تیرماه ۹۶ انجام شد، هیئت داوران آثار برگزیده را مشخص و به کمیته هیئت داوران جشنواره اعلام کردند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.