امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 62560
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 08 مرداد 1396 - 10:42 | | ارسال توسط :

آمریکا قبل از تحریم‌های اخیر بارها برجام را نقض کرده بود

به گزارش بابل نوین، اصغر مسعودی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ، درباره تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران و نقض آشکار برجام گفت: آمریکا قبل از تحریم‌های اخیر بارها برجام را نقض کرده بود. وی افزود: تعلل و خلاف‌های آمریکا در اجرای تعهداتی که در برجام ارائه شده حرکت نو و تازه‌ای نیست که ما امروز […]

به گزارش بابل نوین، اصغر مسعودی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ، درباره تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران و نقض آشکار برجام گفت: آمریکا قبل از تحریم‌های اخیر بارها برجام را نقض کرده بود.

وی افزود: تعلل و خلاف‌های آمریکا در اجرای تعهداتی که در برجام ارائه شده حرکت نو و تازه‌ای نیست که ما امروز شاهد آن هستیم.

مسعودی با بیان اینکه امروز آمریکا هم روح و هم جسم برجام را نقض کرده است، ابراز داشت: جای هیچ شک و شبهه‌ای نیست که به فرمایش رهبر معظم انقلاب آنها متهعد به انجام مفاد برجام نخواهند بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به مانع تراشی‌های آمریکا در اجرای برجام و لغو تحریم‌ها، بیان داشت: قبل از تحریم‌های جدید سنای آمریکا علیه ایران کارگروه‌ها و کمسیون‌های مشترکی بین کشورهای ایران و ۱+۵ تشکیل شد اما با برخی مانع تراشی‌ها مانند محدودیتهای بانکی و مالی از سوی آمریکا، اروپا را برآن داشت تا در اجرای مفاد برجام تعلل کند بنابراین نقض برجام قبل از عملیاتی شدن آن از طرف آمریکا صورت گرفته بود.

وی تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران را نقض آشکار برجام دانست و گفت: دولت و مسؤولان ذی ربط وظیفه دارند متناسب با این نقض خبیثانه اقدامات لازم را انجام دهند.

مسعودی با اشاره به طرح دوفوریتی روز گذشته مجلس که در راستای مقابله با اقدامات آمریکا انجام گرفت، اظهار داشت: با بررسی مواد این تصمیم دو فوریتی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس اقدامات و تدابیر لازم از سوی مجلس ارائه و امضا خواهد شد./م

منبع: رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.