امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 37007
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, با شهدا, سیاسی, گالری عکس, گزارش تصویری, مذهبی تاریخ انتشار : 05 آذر 1395 - 14:49 | | ارسال توسط :

اجتماع بزرگ بسیجیان مدافع حرم در بابل

سالن سردار شهید سجودی بابل میزبان اجتماع بزرگ بسیجیان مدافع حرم این شهرستان بود.

asli1

به گزارش بابل نوین، اجتماع بزرگ بسیجیان مدافع حرم در بابل با حضور مردم و مسئولان در سالن ورزشی سردار شهید سجودی بابل برگزار شد.

در این مراسم که از ساعت ۹ صبح آغاز شده بود سرهنگ علی‌اکبر محمدپور فرمانده سپاه بابل با تقدیر از حضور حماسی بسیجیان این شهرستان در گردهمایی مدافعان حرم با توجه به سرمای شدید هوا اظهار کرد: این شما بسیجیان هستید که در همه صحنه هایی که نظام اسلامی  با آن مواجه است حضور فعال دارید و فریادهای دشمن شکن مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل‌تان جهانیان را به تعظیم و تکریم وا داشته است.

وی با اشاره به دلیر مردی‌های بسیجیان در دوران دفاع مقدس افزود: امروز نیز این بسیجان هستند که در صحنه‌های علمی و اقتصادی دوشا دوش دیگر آحاد ملت به خدمت‌رسانی مشغول هستند.

در بخش دیگری از این مراسم برخی از پدران شهدا که پیشاپیش آن‌ها پدر شهید مدافع حرم رجائی‌فر حضور داشت با دادن پرچم “کلنا عباسک یا زینب” به دست یکی از فرماندهان پایگاه بسیج شهرستان بابل و به اهتزاز در آوردن این پرچم نمادی از آمادگی برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) را به نمایش گذاشتند.

در بخش پایانی این مراسم حجت‌الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل که به عنوان سخنران این برنامه در جمع بسیجیان حضور داشت اظهار کرد: جریان بسیج ساده‌ترین جریانی است که با ایمان مسلمین آمیخته و در تمام صحنه‌های تاریخ اسلام در زمان پیامبر در مقابل دشمنان صدر اسلام و بعد از آن در سال‌های پس از انقلاب اسلامی در مقابل زورگویان به ایران اسلامی ایستاد.

وی افزود: خدا می‌داند آن نیرویی که سپر حفاظتی و عزت کشور ما را فراهم کرد در دستان همین بسیجان بود، خدا را شاکریم که نه تنها این ملت عقب ننشست بلکه قدم به قدم جلو رفت و سکوی پر افتخار غیرت و عزت را در جهان معاصر فتح کرد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم بسیجیان و جمعی از خانواده های شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم به سمت مصلی بزرگ نماز جمعه جهت اقامه فریضه نماز دشمن شکن جمعه حرکت کردند.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.