امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 80052
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, فرهنگ و هنر, گالری عکس تاریخ انتشار : 17 اسفند 1396 - 14:41 | | ارسال توسط :

طرح ملی کتابخانه‌گردی در بابل اجرا شد+ تصاویر

طرح ملی کتابخانه‌گردی با استقبال شهروندان و مسئولان در بابل به اجرا درآمد.

به گزارش بابل نوین، همزمان با چهاردهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مراسم اجرای طرح ملی کتابخانه‌گردی عصر پنج‌شنبه ۱۷ اسفند در بابل برگزار شد.

عبدالحسین باقری مدیر کتابخانه‌های شهرستان بابل در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طرح کتابخانه‌گردی امسال برای نخستین بار در سراسر کشور در حال برگزاری است و  ما در بابل نیز  به همراه ۱۲ شهرستان در سطح مازندران این طرح را اجرا  و به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی علاوه بر استقبال از شهروندان، مسئولان شهرستانی را نیز دعوت کردیم تا همه بتوانیم با کتاب و کتاب‌خوانی آشتی کنیم.

وی افزود: در راستای اهداف این طرح، برنامه‌های مانند عضویت رایگان شهروندان در کتابخانه، دعوت از مهد کودک‌‌های بابل، مسابقه نقاشی و قصه‌گویی برای کودکان  را تدارک دیدیم، زیرا معتقدیم هرجا که کودکان باشند زندگی و شور در جریان است و امروز کودکان با حضور خود به فضای کتابخانه شور و شعفی منتقل کردند.

مراسم اجرای این طرح که با هدف آشنایی عموم مردم با کتاب‌خانه‌های عمومی در کتابخانه شهیدان نجاریان تدارک دیده شد، با حضور آیت‌الله سیدرحیم توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام روحانی امام‌جمعه بابل، قربانعلی ولی‌زاده‌بورا فرماندار ویژه شهرستان و اعضای شورای شهر  همراه بود.

آیت‌الله توکل در این دیدار پیرامون اهمیت کتابخوانی خاطرنشان کرد: کتاب و مضمون کتاب ثمرات عمر یک محقق است، همه زحماتی که نویسنده در سال‌های تحصیل خود کشیده در کتاب متمرکز می‌شود، انسان‌ها می‌توانند از طریق کتاب به افکار محققین عالم دست پیدا کنند، هیچ کدام از ما در طول زمان نبودیم اما کتاب ما را به همه زمان‌ها می‌برد.

گفتنی‌است مراسم اجرای  طرح فوق از شبکه رادیویی یارمهربان استان مازندران نیز پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.