امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 61830
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 30 تیر 1396 - 19:44 | | ارسال توسط :

احتمال حذف استقلال از لیگ قهرمانان به دلیل اقدام عجیب دو استقلالی

دو بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال احکام انضباطی خود علیه این باشگاه را به AFC ارسال کردند.

به گزارش بابل نوین،کاوه رضایی و آندرانیک تیموریان که برای دریافت طلب خود از باشگاه استقلال از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکم گرفته بودند، در یک اقدام عجیب احکام‌شان را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردند تا بلکه زودتر از موعد به پول خود برسند.

دو بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال پس از شکایت از این باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار لغو پروانه حرفه‌ای این باشگاه و همچنین ممانعت از حضور این تیم در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا شدند.

از چند روز پیش صحبت‌هایی مطرح شده بود مبنی بر اینکه تیم‌های بدهکاری چون استقلال و پرسپولیس ممکن است از سوی AFC از حضور در لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شوند و همین مسئله باعث شد دو بازیکن یاد شده پرونده‌های خود را به کنفدراسیون آسیا ارسال کنند تا بلکه باشگاه پیشین خود را با محرومیت و جریمه مواجه سازند.

نکته جالب اینکه هر دو نامه این بازیکنان با یک سربرگ و یک متن در یک تاریخ خاص برای AFC ارسال شده است. در نامه‌ای که این دوبازیکن به AFC ارائه کرده‌اند خواستار لغو مجوز حرفه‌ای باشگاه توسط AFC و منع حضور استقلال برای فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا شده‌اند.

رضایی مبلغی در حدود ۱۶۰ میلیون و تیموریان نیز حدود ۶۰۰ میلیون تومان از باشگاه استقلال طلبکارند. البته طلب تیموریان برمی‌گردد به دوران مدیریت علی فتح‌الله‌زاده در این باشگاه که با جریمه‌هایی نیز همراه شده است./م

منبع: نود

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.