امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 70184
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 22 آبان 1396 - 19:38 | | ارسال توسط :

ارجاع طرح بانک مرکزی به هیئت رئیسه مجلس

حجت الاسلام سلیمی از ارجاع طرح بانک مرکزی جمهوری اسلامی به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.

به گزارش بابل نوین،حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز ( دوشنبه ۲۲ آبان ) کمیسیون متبوعش اظهار داشت: جلسه امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد و بحث‌هایی درباره نوسازی مدارس تبریز و نحوه استخدام مربیان حق التدریس مطرح و مقرر شد تا کارگروهی در عرض دو ماه آینده  به منظور پیگیری مشکلات مطرح شده از سوی نمایندگان در وزارت آموزش و پرورش تشکیل شود.

وی افزود: بحث دیگری که در جلسه امروز مطرح شد، موضوع تحقیق و تفحص از آموزش و پرورش استان مازندران بود که در این خصوص نیز آقای وزیر وعده داد تا با تشکیل کمیته‌ای مشکلات پیش آمده در این استان حل و فصل شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به طرح بانک مرکزی جمهوری اسلامی گفت: مواردی که در رابطه با این طرح به کمیسیون آموزش مرتبط بود مورد بررسی اعضای کمیسیون قرار گرفت و اصلاحات لازم روی این طرح انجام و به هیئت رئیسه ارجاع داده شد.

نماینده مردم محلات در مجلس درباره بررسی پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان در کمیسیون آموزش گفت: ان‌شاءالله در جلسه فردا به بررسی آخرین اقدامات انجام شده در رابطه با صندوق ذخیره فرهنگیان پرداخته خواهد شد.

منبع:تسنیم

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.