امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 80300
  پرینتخانه » سخن سردبیر, سیاسی تاریخ انتشار : 24 اسفند 1396 - 13:45 | | ارسال توسط :

از فریاد برای استعفای وزیر تا سکوت در ایام استیضاح

در حالی که یکی از نمایندگان مجلس در مازندران در ایام سقوط هواپیما تهران یاسوج حتی بحث استعفا مقام بلند پایه در وزارت راه و شهرسازی را خواستار شد در ایام استیضاح کمترین تحرکی از این مسئول هم ندیدیم.

 

به گزارش بابل نوین به  نقل از بلاغ، در حالی که یکی از نمایندگان مجلس در مازندران در ایام سقوط هواپیما تهران یاسوج حتی بحث استعفا مقام بلند پایه در وزارت راه و شهرسازی را خواستار شد در ایام استیضاح کمترین تحرکی از این مسئول هم ندیدیم.

چند روز بعد از سقوط هواپیما یکی از نمایندگان استان مازندران، خواستار استعفاd مسئولان مرتبط در حوزه راه و شهرسازی شد.

پیگیری این نماینده مجلس به حدی بود که در صفحه فضای مجازی منست به خودش پیگیر بحث افشاگری در ارتباط با سقوط هواپیما را مطرح کرده بود.

پیگیری این مسئول به حدی زیاد بود که بازتاب‌های خبری این اظهارات در رسانه‌ها را هم خودش بازتاب داده، رسانه‌ها هم از این موضوع استقبال کرده و مورد حمایت جدی رسانه‌ای قرار گرفته بود.

با توجه به اینکه این نماینده در گذشته هم بحث استیضاح و طرح سوال از وزیر راه و شهرسازی را پیش کشیده بود، انتظار بود که در ایام استیضاح نسبت به اظهارات خوn پایبند بوده و تحرکات بیشتری در این ایام از خود نشان می‌دهد.

در ایام استیضاح این وزیر به صورت کلی مباحث مطرح شده به کلی قطع شده و اصلا هیچ صحبتی در ارتباط با استیضاح وزیر راه و شهرسازی مطرح نشده بود.

این نماینده مردم مازندران حتی در ارتباط با غرق شدن کشتی سانچی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی را زیر سوال برد و با طرح این پرسش که آیا درباره سقوط هواپیما هیچ مسئولیتی متوجه آقای ربیعی نیست؟

وی خطاب به ربیعی اعلام کرد که شرکت آسمان در ید آقای ربیعی است و باید پاسخگوی عملکرد ضعیف ایرلانش باشد.

این نماینده مجلس همچنین نگران بحث فراموش شدن سانچی بود و حتی از اینکه هیچ مسئولیتی متوجه وزیر نیست نگران بود.

سکوت ناگهانی در برابر فریادهای بی‌امان تا حدودی برای افکار عمومی قابل هضم نیست و مردم این موضوعات را خوب متوجه می‌شوند، به احتمال بسیار زیاد این نماینده رسانه‌ای حتما در این ارتباط توضیحات کافی ارائه می‌کند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.