امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 53814
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 17 فروردین 1396 - 18:40 | | ارسال توسط :

اعتراض های منصوریان روی آنتن زنده!

به گزارش بابل نوین، حضور علیرضا منصوریان در جایی جز نیمکت استقلال باعث شد تا در جریان بازی آبی ها برابر گسترش فولاد تبریز اعتراض ها و راهنمایی ها او در طول ۴۵ دقیقه به گوش مخاطبان تلویزیونی برسد. نزدیکی میکروفون گزارشگر به محل استقرار منصوریان و فریاد های پی در پی او باعث شده […]

به گزارش بابل نوین، حضور علیرضا منصوریان در جایی جز نیمکت استقلال باعث شد تا در جریان بازی آبی ها برابر گسترش فولاد تبریز اعتراض ها و راهنمایی ها او در طول ۴۵ دقیقه به گوش مخاطبان تلویزیونی برسد.
نزدیکی میکروفون گزارشگر به محل استقرار منصوریان و فریاد های پی در پی او باعث شده بود تا بارها در نیمه اول بازی استقلال برابر گسترش فولاد صحبتهای منصوریان از تلویزیون منتشر شود تا بازی آرام دو تیم در بنیان دیزل حاشیه های جالبی داشته باشد.
منصوریان در جریان بازی بارها به بازیکنان خود و داور مسابقه انتقاداتی را مطرح کرد و البته پیشنهاد و راهنمایی های را نیز به بازیکنان خود منتقل کرد تا در این بازی اخراج منصوریان باعث شود تا هواداران استقلال با بازیکنان این تیم در شنیدن صحبتهای منصوریان شریک باشند.

 

البته در این میان نیز صدای محمد خرمگاه مربی تیم فوتبال استقلال نیز که در این بازی در کنار خط حضور دارد به وضوح قابل شنیدن است و صدای اعتراض های این مربی نسبت به عملکرد کرمانشاهی بارها از طریق تلویزیون منتشر شد./م

منبع: ورزش سه

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.