امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 55200
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 02 اردیبهشت 1396 - 9:56 | | ارسال توسط :

۵ پروژه روستایی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

فرماندار بهشهر از افتتاح و کلنگ زنی 5 پروژه در روستاهای منطقه هزارجریب شهرستان بهشهر با اعتبار 910 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش بابل نوین، سید خالق سجادی در گفت و گو با ایسنا  اظهار کرد: ۵ پروژه بهداشتی، آبرسانی و کشاورزی با اعتبار بالغ بر ۹۱۰ میلیون تومان با حضور مسئولان شهرستانی در روستاهای منطقه هزارجریب شهرستان بهشهر افتتاح و کلنگ زنی شد.

وی افزود: ۲ خانه بهداشت در روستاهای سرخ گریوه و پیته نو در مجموع به مساحت ۱۴۰ مترمربع و هزینه ساخت و تجهیزات بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید که ۲ هزار نفر از ساکنان این دو روستا را تحت پوشش خدمات بهداشتی خود قرار می دهد.

فرماندار بهشهر از کلنگ زنی دو منبع آب در روستاهای اندرات و سرخگریوه خبر داد و خاطرنشان کرد: منبع آب روستای اندرات ۱۰۰ هزار لیتری با اعتبار ۶۰ میلیون تومان و منبع آب روستای سرخگریوه ۵۰ هزار لیتری با اعتبار ۵۰ میلیون تومان است که این دو پروژه با همت بسیج سازندگی تا ۳ ماه آینده به بهره برداری می رسد.

سجادی اظهار کرد: عملیات احداث کانال هدایت انتقال آب کشاورزی از روستای فتکش به اراضی شیب دار روستای ونشید به طول ۴ کیلومتر و اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان، آغاز شد./ص

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.