امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 54861
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 29 فروردین 1396 - 12:08 | | ارسال توسط :

افشای پشت‌پرده جشنواره فجر توسط بهروز افخمی

بهروز افخمی در برنامه جهان آرای شبکه افق در خصوص پشت پرده های جشنواره فجر دست به افشاگری زد.

به گزارش بابل نوین، بهروز افخمی در برنامه جهان آرای شبکه افق که با موضوع فیلم ماجرای نیمروز اجرا می شد مدعی شد در جریان برگزاری جشنواره فجر به برخی برندگان سیمرغ به شرط حمله کردن به برنامه هفت سیمرغ داده شده است.

 

افخمی همچنین به پیامک هایی که از سوی وزیر ارشاد به مدیران سیما برای تحت فشار قرار دادن برنامه هفت ارسال شده اشاره کرده و مدعی شد این پیامک ها اسباب خنده در سازمان شده است.

 

مجری سابق برنامه هفت همچنین از جابه جا شدن ساعت به ساعت برندگان سیمرغ در روز برگزاری مراسم اختتامیه و تهدید اکبر نبوی به ترک هیات داوران در صورت سیمرغ دادن به ماجرای نیمروز سخن گفته است.

 

در این دوره از جشنواره فیلم فجر هجم وسیعی از اعتراضات به داوری ها وجود داشت، تا جایی که یک فیلم سینمایی بدون موسیقی در میان کاندیداهای بهترین موسیقی قرار گرفته بود و موجب تمسخر شد.

 

همچنین ساره بیات بازیگر مطرح کشورمان که از جشنواره های بین المللی زیادی جایزه دریافت کرده بود با نشان دادن دعوتنامه ای که تحت عنوان کارت کاندیدا به دستش رسیده بود اعلام کرد این کارت به دست من رسید در حالی که اسم من جزو کاندیداها نبود! این مسئله واکنش های فراوانی را به همراه داشت.

 

افخمی نیز در برنامه هفت مطرح کرده بود به دلیل دو تابعیتی بودن داوران این دور از جشنواره قطعا فیلم ایدئولوژیکی مثل «ماجرای نیمروز» نمی تواند جایزه دریافت کند.

 

کارگردان فیلم سینمایی «ویلایی ها» نیز با وجود این که فیلمش مورد استقبال منتقدان و اصحاب رسانه واقع شده بود در هیچ رشته ای کاندید نشد و وقتی در روز اختتامیه جایزه بهترین استعداد جشنواره را به نام او معرفی کردند، او به نشانه اعتراض از پذیرش این جایزه امتناع کرد!/ص

خبرگزاری دانشجو

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.