امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 81903
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 15 اردیبهشت 1397 - 17:13 | | ارسال توسط :

امام زمان (عج)؛ محور اصلی برنامه «درس‌هایی از قرآن» ماه رمضان

به گزارش بابل نوین، به نقل از روابط عمومی شبکه یک؛ در ماه مبارک رمضان برنامه درس هایی از قرآن هر روز روی شبکه یک آنتن خواهد رفت. در این برنامه حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در سه محور اساسی و با توسل بر قرآن و احادیث سخنرانی می کند. دهه اول ماه مبارک رمضان موضوع […]

به گزارش بابل نوین، به نقل از روابط عمومی شبکه یک؛ در ماه مبارک رمضان برنامه درس هایی از قرآن هر روز روی شبکه یک آنتن خواهد رفت.

در این برنامه حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در سه محور اساسی و با توسل بر قرآن و احادیث سخنرانی می کند. دهه اول ماه مبارک رمضان موضوع امام زمان (عج) در قرآن و روایات، در دهه دوم شرح و تفسیر ادعیه ندبه و عهد و سایر دعاهایی که درباره ولی عصر(عج) وجود دارند و دهه سوم ماه رمضان هم شرح و تفسیر موضوعات عام مانند توبه و توجه به خدا، محور سخنرانی حجت الاسلام قرائتی خواهد بود.

درس هایی از قرآن یکی از قدیمی ترین برنامه های معارفی شبکه یک سیماست که در قالب آن، حجت الاسلام و المسلمین «محسن قرائتی» موضوع سبک زندگی اسلامی و موضوعات دینی و مذهبی را با تکیه بر آیات و روایات قرآنی و کلام ائمه اطهار(ع) تفسیر می کند.

برنامه درس هایی از قرآن به تهیه کنندگی محمود متوسل، کاری از گروه معارف شبکه یک سیماست که در ۳۰ قسمت ۳۰ دقیقه ای در ماه مبارک رمضان هر روز ساعت۱۸:۲۰ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

/باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.