امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 76027
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 13 دی 1396 - 13:15 | | ارسال توسط :

امیری خبر داد: تمدید زمان ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن/ اعلام آمادگی ۳۲ هزار نفر تاکنون

به گزارش بابل نوین، به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، محمد امیری، مسئول دبیرخانه ستاد مرکزی طرح ملی حفظ قرآن سازمان اوقاف درباره ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن که از هجدهم آذرماه آغاز شده، گفت: از ابتدای ثبت نام تاکنون ۳۲ هزار نفر برای شرکت در این آزمون در […]

به گزارش بابل نوین، به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، محمد امیری، مسئول دبیرخانه ستاد مرکزی طرح ملی حفظ قرآن سازمان اوقاف درباره ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن که از هجدهم آذرماه آغاز شده، گفت: از ابتدای ثبت نام تاکنون ۳۲ هزار نفر برای شرکت در این آزمون در سایت www.quranedu.ir ثبت‌ نام کرده‌اند.
وی با بیان اینکه ۲۵ هزار نفر معادل ۷۸ درصد در رشته حفظ قرآن کریم ثبت‌ نام کرده‌اند، تصریح کرد: ۱۵ درصد یعنی ۵ هزار نفر نیز در رشته ترجمه و مفاهیم قرآن کریم ثبت‌ نام کرده‌اند.
مسئول دبیرخانه ستاد مرکزی طرح ملی حفظ قرآن سازمان اوقاف اظهار کرد: یک هزار و ۱۰۰ نفر در رشته معارف اهل‌بیت(ع) و ۷۳۸ نفر در رشته انس با قرآن کریم ثبت‌ نام کردند.
امیری با اشاره به اینکه ثبت‌ نام در این آزمون در روزهای پایانی افزایش می‌یابد، خاطرنشان کرد: براساس پیش‌بینی‌ها روند ثبت‌ نام تا پایان دی ماه تمدید خواهد شد.
یادآور می‌‌شود، ثبت‌ نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از هجدهم آذرماه آغاز شده و تا بیستم دی ماه ادامه دارد.
لازم به ذکر است، آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه پنجشنبه، دهم اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.