امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 59244
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 23 خرداد 1396 - 13:54 | | ارسال توسط :

انتشار جدیدترین آمارنامه دارویی

روابط عمومی سازمان غذا و دارو از انتشار جدیدترین آمارنامه دارویی توسط اداره کل نظارت بر دارو و مواد مخدر خبر دارد.

به گزارش بابل نوین، به نقل از روابط عمومی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه آمارنامه ۱۲ ماهه دارویی بنا به درخواست متعدد شرکت‌های دارویی و بر اساس آمار معمول و غیر ساختار یافته ارسالی شرکت‌های پخش جمع بندی می‌شود از انتشار جدید‌ترین آمارنامه دارویی در سایت سازمان غذا و دارو به آدرس www.fda.gov.ir خبر داد.

در بخشی از اطلاعیه روابط عمومی سازمان غذا و دارو آمده است: گرچه اداره کل نظارت بر دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو امور دارو بر اشکالات متعدد ناشی از ارسال اطلاعات ناصحیح برخی شرکتهای پخش واقف است لکن بسیاری از این اشکالات هنگامی مرتفع می‌گردند که تمامی شرکت‌ها و صاحبان محصول از طریق فرمت ارسالی آمارنامه و ارسال اطلاعات صحیح همت کنند.

بنا بر این گزارش آمارنامه آنلاین با فرمت جدید در کارتابل همه مدیران عامل و مسوولین فنی شرکت‌ها قرار گرفته است و از این پس هر شرکت می‌توانند فروش و موجودی داروهای خود در پخش‌ها را بمحض ارسال اطلاعات توسط پخش به سازمان مشاهده و کنترل نماید.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در پایان ابراز امیدواری کرد شرکت‌های با کنترل پیوسته این آمار و ارسال بازخوردهای سازنده به سازمان غذا و دارو، بتوانند اداره کل نظارت بر دارو و مواد مخدر را در تکمیل عاجل بخش آمارنامه در سامانه TTAC یاری نمایید.
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.