امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 73144
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, سخن سردبیر, سیاسی, فرهنگ و هنر, مذهبی تاریخ انتشار : 14 آذر 1396 - 21:27 | | ارسال توسط :

ملت ایران در سایه قرآن به عزتمندی دست یافت

فرمانده سپاه بابل گفت: به واسطه اینکه ملت ما و در راس آن ولایت فقیه با قرآن انس دارند، خداوند جامعه ما را قرآنی و هدایت کرد، امروز ایران در سایه قرآن به عزتمندی دست یافت.

به گزارش بابل نوین، سرهنگ مرتضی رمضانی فرمانده سپاه بابل در مراسم اختتامیه مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی این پایگاه در بابل اظهار کرد: وقتی قرآن در جامعه نادیده گرفته شود و مردم ما از قرآن فاصله بگیرند به این معنی است که ارتباط مسلمانان با اسلام قطع شد.

وی افزود: ما باید زندگی‌هایمان را قرآنی کنیم، سبک زندگی ما باید سبکی قرآنی باشد برای مثال حداقل ما روزانه می‌توانیم ۵۰ آیه قرآن بخوانیم همان گونه که امام خمینی(ره)  روزی یک ختم قرآن انجام می‌دادند، اگر زندگی‌مان را با قرآن آشنا کنیم همان قرآن ما را هدایت می‌کند.

این مسئول ادامه داد: خداروشکر  این انقلاب اسلامی به برکت حضرت امام(ره)، فداکاران، ایثارگران و جوانان نصیب ما شد و امانتی در دستان ما است، این امانت زندگی همه مردم را قرآنی ساخت.

فرمانده سپاه بابل تصریح کرد: امروز به یمن انقلاب اسلامی در مساجد،  مدارس و دانشگاه‌های ما قرآن جریان دارد و امروز این بستر فراهم شده که جوانان ما با مفاهیم آن آشنا شدند و در قرآن تدبر دارند.

رمضانی گفت: در دوران دفاع مقدس در جیب هر رزمنده قرآن بود، امروز شهدای مدافع حرم ما به مانند رزمندگان دفاع مقدس با قرآن عجین بودند، وقتی پیکر این عزیزان را می‌آورند قرآن کریم را در جیبشان می‌دیدیم.

وی افزود: این نشان دهنده آن است که شهیدان ما زندگی قرآنی داشتند و قرآن هدایتشان کرد و مسیر را به آنها نشان داد، دشمن از این سبک زندگی می‌ترسد و تلاش می‌کند ملت ما را از انس با قرآن دور سازد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل خاطرنشان کرد:  به واسطه اینکه ملت ما و در راس آن ولایت فقیه با قرآن انس دارند خداوند جامعه ما را قرآنی و هدایت کرد، امروز ایران در سایه قرآن به عزتمندی دست یافت زیرا ملت ما از جوانان و خانواده‌ها همگی قرآن را درک کردند و قرآن همه چیز زندگی‌شان شد.

وی در پایان گفت: قرآن برای همه ابعاد زندگی ما برنامه دارد و فقط برای مجالس ختم و عروسی نیست، امیدوارم ما قرآن را زندگی خود جاری سازیم و حداوند ما را با قرآن زنده نگه‌ دارد، با قرآن بمیراند و با قرآن محشور کند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.