امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 73147
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی تاریخ انتشار : 14 آذر 1396 - 21:57 | | ارسال توسط :

دستگیری عاملان ۱۳ فقره سرقت در بابل

فرمانده نیروی انتظامی بابل از شناسایی و دستگیری عاملان 13 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش بابل نوین، سرهنگ سیدمحسن جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی فرماندهی نیروی انتظامی بابل  قرار گرفت.

وی افزود:  در اجرای این ماموریت ماموران کلانتری‌های سطح شهرستان با هدایت عملیاتی اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه  یکی از این سارقان را در حین سرقت  شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بابل ادامه داد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت خودرو با همدستی فرد دیگری اعتراف کرد و در ادامه این ماموریت همدست وی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

جعفری تصریح کرد: این دو متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۱ فقره سرقت خودرو، یک فقره سرقت اموال داخل خودرو و ۲۰۰ کیلو برنج اعتراف کردند و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 وی در پایان با هشدار به شهروندان گفت: از شهروندان تقاضا داریم  ضمن تجهیز خودروی خود به وسایل ایمنی و بازدارنده نظیر قف پدال و دزدگیر از پارک آن در مکان‌های خلوت یا فاقد روشنایی کافی خودداری کرده و در صورت مواجه با هرگونه موارد مشکوک در محل زندگی خود مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۰۰ اطلاع دهند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.