امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 62770
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 10 مرداد 1396 - 14:45 | | ارسال توسط :

با استفاده از فضای مجازی می‌توانیم در مقابل جنگ نرم دشمنان پیروز شویم

به گزارش بابل نوین،حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه ماهشهر با اشاره به مقوله آتش به اختیار، اظهار داشت: براساس بیانات رهبر معظم انقلاب هرشخصی براساس حسب وظیفه خودش باید در جهت آتش به اختیار عمل کند و آن را به طور صحیح و تمیز انجام دهد. امام جمعه ماهشهر در ادامه بیان داشت: آتش […]

به گزارش بابل نوین،حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه ماهشهر با اشاره به مقوله آتش به اختیار، اظهار داشت: براساس بیانات رهبر معظم انقلاب هرشخصی براساس حسب وظیفه خودش باید در جهت آتش به اختیار عمل کند و آن را به طور صحیح و تمیز انجام دهد.

امام جمعه ماهشهر در ادامه بیان داشت: آتش به اختیار یعنی اینکه همه آحاد جامعه به ویژه جوانان به تبیین نشر فرهنگ اصیل اسلام و شیعه بپردازند و این نشانگر مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

رییس شورای فرهنگ عمومی ماهشهر خاطرنشان کرد: مقوله آتش به اختیار به معنای آن است که مقابل تحرکات جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب و اسلام به طور جدی ایستادگی کنیم و در امر تبلیغ فرهنگ اصیل انقلاب و اسلام فعال باشیم.

حجت الاسلام غبیشاوی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب هم آتش به اختیار بر علیه دین مبین اسلام و فرهنگ ناب شیعه راه انداختند و با فرافکنی درصدد ضربه زدن به فرهنگ اصیل اسلام هستند پس می طلبد ما هم با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مقابل این هجمه ها، آتش به اختیار در بحث فرهنگ داشته باشیم.

وی با تبیین آتش به اختیار از دیدگاه رهبری، بیان داشت: آتش به اختیار از دیدگاه رهبری یعنی اینکه همه آحاد جامعه به طور خودجوش در قبال تهاجم فرهنگی ایستادگی کنند البته با کار فرهنگی تمیز نه خودسر و همه وظیفه دارند این مقوله را با نصیحت و تذکر همراه آرامش برای دیگر آحاد جامعه بیان کنند.

امام جمعه ماهشهر در پایان تصریح کرد: در مقوله آتش به اختیار می توان از فضای مجازی برای تبلیغ در سطح کشور و حتی جهان استفاده کرد و فضای مجازی را به فرصت تبدیل کنیم تا در جنگ نرم با دشمنان مانند همیشه پیروز باشیم./م

منبع: رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.