امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 78637
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 21 بهمن 1396 - 15:29 | | ارسال توسط :

برانکو: اختلافی با محسن مسلمان ندارم/ نخستین بازی در لیگ قهرمانان آسیا بحرانی است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اختلافی با مسلمان ندارم اما سایر بازیکنان برای بازی در اولویت هستند.

به گزارش بابل نوین، برانکو ایوانکوویچ درباره اختلافش با مسلمان اظهار کرد: شما در تمرین دیدید که من مشکلی با مسلمان ندارم. چرا نمی پرسید کامیابی نیا، اسدی و نعمتی بازی نمی کنند؟ مسلمان بازی نمی کند چرا که سایر بازیکنان برای بازی در اولویت هستند.

شانس زیادی برای برد برابر نسف قارشی ازبکستان داریم

او درباره بازی با نسف قارشی ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: خوشحال هستم که بازی های لیگ قهرمانان آسیا آغاز شده است. افتخار بزرگی برای ماست که در این رقابت ها شرکت می کنیم.قصد داریم روند رو به رشد خود را در لیگ قهرمانان آسیا ادامه بدهیم. به حریفان آسیایی خود احترام می گذاریم چرا که تیم ضعیفی در این رقابت ها حضور ندارد. تیم برتر در بازی روز سه شنبه هستیم و با توجه به اینکه در خانه بازی می کنیم از شانس بیشتری برای برد برابر نسف قارشی برخوردار هستیم.

اولین بازی در لیگ قهرمانان آسیا خطرناک و بحرانی است

برانکو بیان کرد: اولین بازی در لیگ قهرمانان آسیا بحرانی و خطرناک است. البته ما گزینه برد برابر نسف قارشی هستیم. با توجه به اینکه در خانه بازی می کنیم انتظارات از تیم ما بالا است. تجربه خوبی از لیگ قهرمانان آسیا داریم و برای کسب پیروزی به مصاف حریف ازبکستانی خود می رویم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه احتمال تغییرات در بازی با نسف قارشی وجود دارد یا نه!تصریح کرد: همواره امکان ایجاد تغییر در تمرینات وجود دارد و سه تمرین تا شروع بازی با حریف ازبکستانی داریم و بعد از آن ترکیب تیم مشخص می شود.

کسب پیروزی های زیاد در دو جام از اهدافمان است

او درباره اینکه بازی های لیگ برتر در حکم دیدارهای تدارکاتی برای لیگ قهرمانان آسیا است، اظهار کرد: بازی به بازی پیش می رویم و کسب پیروزهای زیاد در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر هدفمان محسوب می شود. همچنین بازی های لیگ برتر برای تیم ما زنگ تفریح نیست. هنوز قهرمان نشدیم و زمانی جشن قهرمانی را می گیریم که این موضوع قطعی شده باشد. البته استحقاق این فاصله امتیازی را با رقبای خود داریم.

لیست بازیکنان را یک ماه پیش به باشگاه دادم

برانکو بیان کرد: لیست بازیکنان مدنظرم برای فصل بعد را یک ماه پیش به باشگاه دادم. مسئولان باشگاه هم قرار است برای تمدید قرارداد بازیکنان اقدام کنند.

سرمربی پرسپولیس درباره همزمانی بازی های این تیم و تیم ملی گفت: زمان زیادی تا آن بازی باقی مانده است و تصمیم خود را تا آن زمان می گیرم. هر کسی برنامه خاص خود را دارد.

دوست ندارم از آمادگی ملی پوشان جلوگیری کنم

او درباره اینکه بازیکنان ذوب آهن  ۲ هفته متوالی در تمرین تیم ملی شرکت نمی کنند، بیان کرد: باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است  که به برنامه تیم ملی احترام می گذارد. دوست ندارم در آستانه لیگ قهرمانان آسیا از آمادگی بازیکنان تیم ملی جلوگیری کنم. امیدوارم کمک ما به تیم ملی نتیجه بدهد و در جام جهانی روسیه به موفقیت برسد.

حسینی مشکل خاصی ندارد

برانکو درباره اینکه با توجه به مصدومیت حسینی به بازیکنان تذکر نمی دهد تا مراقب وضعیت جسمانی خود باشند، بیان کرد: این مصدومیت ها در تمرینات رخ می دهد و بازیکنان به علت جنگندگی دچار آسیب دیدگی می شوند. به هر حال حسینی مشکل خاصی ندارد.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه چرا  توپ های لیگ قهرمانان آسیا در تمرینات استفاده نمی شود، اظهار کرد: تا جایی که اطلاع دارم این توپ ها در گمرگ مانده است و اجازه ترخیص داده نمی شود./ص

باشگاه خیرنگاران

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.