امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 27708
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, فرهنگ و هنر, گزارش تصویری, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 30 تیر 1395 - 15:03 | | ارسال توسط :

برای نخستین بار در شمال کشور سینما هنر و تجربه در مجتمع سینمایی بابل افتتاح می‌شود

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل از برگزاری مراسم افتتاحیه سینما هنر و تجربه با پخش فیلم " ایستاده در غبار" در مجتمع خانه سینمای این شهر خبر داد.

محمدی

به گزارش بابل نوین، عیسی محمدی‌فیروزجا در گفت‌و‌گوی تلفنی با خبرنگار ما اظهار کرد: مراسم افتتاح و بهره برداری از طرح سینما هنر و تجربه برای اولین بار در شمال کشور در شهرستان بابل برگزار خواهد شد.

وی افزود: در مراسم افتتاحیه که با حضور مسئولان ارشد استانی، مدیران سینمایی و سینماگران برگزار خواهد شد از کارگردان‌های ۲  فیلم «ایستاده در غبار» و «زمناکو» آقایان محمدحسین مهدویان و مهدی قربان‌پور به‌خاطر عناوین و رتبه‌های مختلف در عرصه سینما علی‌الخصوص ساخت دو مجموعه نام برده شده تقدیر و پس از آن با نمایش فیلم «ایستاده در غبار» این سینما آغاز به کار خواهد کرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل با قدردانی از زحمات مدیر کل ارشاد مازندران و مسئولان گروه هنر و تجربه در مرکز جهت تجهیز مجتمع سینمایی بابل تصریح کرد: برای تجهیز این مجتمع به فناوری‌های جدید پخش سینمایی مانند دالبی و سایر فناوری‌ها نزدیک به یکصدمیلیون تومان هزینه شد و بنا بر توافق صورت گرفته با همکاران گروه سینما هنر و تجربه بصورت روزانه پخش فیلم و مستند را در دستور کار قرار خواهد داد.

این مسئول فرهنگی هنری ادامه داد: بابل با وجود هنرمندان فاخر در عرصه‌های مختلف علی‌الخصوص سینما نیازمند فرصت‌های مختلف برای شکوفایی توانمندی‌ها و استعدادهای هنری است و اجرای این طرح زمینه‌ساز فردایی روشن برای هنرمندان این شهرستان و حتی شمال کشور است.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: قرار است مراسم بزرگداشتی برای عباس کیارستمی کارگردان فقید سینمای ایران با عنوان «یاد استاد» در این افتتاحیه برگزار شود که از عموم هنرمندان و مردم هنردوست بابل دعوت می‌شود در این مراسم شرکت کنند.

گفتنی است مراسم افتتاحیه سینما هنر و تجربه پنج شنبه۳۱ تیرماه در محل مجتمع خانه سینمایی بابل واقع در خیابان فلسطین راس ساعت۱۷ برگزار و شرکت برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.